İmam Mehdinin (ə.f) adının çəkilməsi barədə (beşinci hissə) |
Müəllif: Admin | Bölmə: Slide, Məqalələr | Vaxt: 9-01-2016, 12:57 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 428
İmam Mehdinin (ə.f) adının çəkilməsi barədə (beşinci hissə)
İmamın (ə.f) adının çəkilib-çəkilməməsi mövzusunun nəticəsi Bu barədə ən mühüm mövqeni Şeyx Hürr Amuli və Mühəddis Nuri tutmuşdur. Bu mövzu qədim hədis alimləri arasında müzakirə obyektinə çevrilmədiyindən belə məqamlarda icmanın (yəni bu məsələ barədə alimlərin həmfikir) olmasını iddia etmək doğru olmazdı. Digər tərəfdən isə bu mövzu barədə söz açan şəxslərin nəql olunan hədislərə yanaşma tərzi onların sənədlərini və ehtiva etdiyi incə məqamları araşdırmaq olmamışdır. Onlar daha çox hədislərin dəlalətinə və onlar arasında ortaq məxrəcin əldə edilməsinə əhəmiyyət vermişlər. İmamın (ə.f) adının çəkilməsini qadağan edən hədislər barədə düşündükcə aydın olur ki, əql və ürfün qadağadan anlayışı birinci nəzərə uyğundur. Yəni qorxu və təhlükənin aradan qalxacağı müəyyən bir zamana qədər bu (İmamın (ə.f) adının çəkilməsini haram edən) hökmə riayət etmək zəruridir. Bu təkcə İmamın (ə.f) əsl adına şamil olmayıb digər ad, ləqəb və künyələri də ehtiva edən bir səbəbdir. Bu metoda əsasən, İmamın (ə.f) dünyaya gəlişindən öncə onun adının çəkilməsini qadağan edən hədislər təlim xarakteri daşıyır və İmamın gizli saxlanılmasının zərurətini aşkar edir. Camaatın, xüsusilə də şiələrin məsələnin zərurətini dərk edib İmamın (ə.f) adını camaat arasında dilə gətirməmələrini öyrənməkdən ötrü mövzunun ümumi və daha əhatəli şəkildə qeyd edilməsinə ehtiyac var idi. Hədislərdə təhlükə və təqiyyə deyildikdə İmama (ə.f) zərər gələcəyindən qorxulduğu üçün təqiyyə olunması nəzərədə tutulmur. Çünki İmamın (ə.f) mübarək vücudunu Allah özü qoruyur və bütün növ təhlükələri ondan uzaqlaşdırır. Təqiyyə deyildikdə şiə cameəsinin zərər görməməsindən ötrü ümumi mənafeyin qorunması nəzərdə tutulur. Belə ki düşmənlər İmam Mehdinin (ə.f) varlığını bəhanə edib şiə cameəsinə ziyan vurmasınlar. Ona görə də İmamın (ə.f) müxaliflər arasında adının çəkilməməsi şiə cameəsinin qəsbkar hakimlərin təcavüz və zülmündən amanda qalmalarına gətirib çıxarmışdır. Həmçinin qeyd edək ki, İmamın (ə.f) adının çəkilməsini qadağan edən hədislər həm çoxluq təşkil edir, həm də sənəd baxımından daha mötəbərdir. Lakin əvvəlki yazılarda da işarə etdiyimiz kimi, İmamın (ə.f) adının çəkilməməsini təqiyyə kimi qiymətləndirən hədislər isə sənəd baxımından zəifdir. Belə olan halda İmamın (ə.f) adının çəkilməməsini təqiyyə kimi qiymətləndirən nəzərin doğruluğu öz təsdiqini tapa bilmir. Buna əlavə olaraq, təqiyyə və qorxunun hər hansısa bir xüsusi adla heç bir əlaqəsi yoxdur. Belə ki bu (təqiyyə və zərər qorxusu) bütün adlara, ləqəblərə, künyələrə və İmamın (ə.f) tanıtdırılmasında istifadə olunan bütün xüsusiyyət və sifətlərə də şamil ola bilər. Halbuki müxtəlif hədislərdə İmamın (ə.f) əsl adı nəql edilmədən ləqəbləri, künyələri və o cümlədən onun (Ali Muhəmməddən olan Höccət (ə.f) kimi) məşhur sifətləri aşkar şəkildə qeyd edilmişdir. Aydın olur ki, bu tərz, yazı və danışıq üslubunun qorxu və təqiyyə ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Bütün qeyd olunanları nəzərə alaraq bunları deyə bilərik: İmamın (ə.f) adının çəkilməsini qadağan edən hədislər sənəd baxımından mötəbər və səhihdirlər. Üstəlik onların bir çoxu imamların öz zamanında və hətta Peyğəmbərin (s) zamanında da nəql olunmuşdur. Bu da o dönəmlərdə təqiyyə üçün heç bir fəzanın olmamasına və bu nəzərin sadəcə bir ehtimal olmasına işarədir. Həmçinin bu hədislərdə aşkar şəkildə “Mehdi” ləqəbini qeyd edərək 12-ci İmamdan (ə.f) söz açılmış, onun digər ləqəb və künyələri də qeyd olunmuşdur. Lakin onun həqiqi, əsl adı qeyd edilməmiş və adının çəkilməsinin qadağan olunduğunu hesab edilmişdir. Buna görə də səbəbi bizim üçün aşkar olmasa belə İmamın (ə.f) adının çəkilməsinin haram olması hökmü onun adının çəkilməsinin icazəli olmasından daha güclüdür.
Oxşar Xəbərlər:
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Şərhlər