RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Məhdəviyyət barədə hədis nəql edən müəlliflər hansı metoddan istifadə etmişlər?

Xəbər lenti

Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri...
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)...
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri...
İzdivacda vasitəçilik
İzdivacda vasitəçilik...
Hədislərdə vəhdətə çağırış
Hədislərdə vəhdətə çağırış...
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?...
BEHİŞTƏ DAXİL OLACAQ İLK ŞƏXS KİMDİR?
BEHİŞTƏ DAXİL OLACAQ İLK ŞƏXS KİMDİR?...
ANADAN ƏZİZ, YENƏ ANADIR!
ANADAN ƏZİZ, YENƏ ANADIR!...
Peyğəmbəri-Əkrəm (s) Xanım Zəhra (ə.a) və onun başına gətiriləcək müsibətlərdən danışır
Peyğəmbəri-Əkrəm (s) Xanım Zəhra (ə.a) və onun başına gətiriləcək müsibətlərdən danışır...
Sədəqələrinizi riyakarlıq və minnətlə puç etməyin
Sədəqələrinizi riyakarlıq və minnətlə puç etməyin...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam





Online SMS Yaz!
Online Sms:

Məhdəviyyət barədə hədis nəql edən müəlliflər hansı metoddan istifadə etmişlər?

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Slide, Sual-Cavab | Vaxt: 1-01-2016, 19:23 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 631

Məhdəviyyət barədə hədis nəql edən müəlliflər hansı metoddan istifadə etmişlər?


Məhdəviyyət barədə hədis nəql edən müəlliflər hansı metoddan istifadə etmişlər?


Sual: Məhdəviyyət barədə hədis nəql edən müəlliflər hansı metoddan istifadə etmişlər?

Cavab: Qədim alimlər tarixi məsələlələr, o cümlədən də məhdəviyyət barədə hər bir hədisi sənədini araşdırmadan nəql edərdilər. Lakın sonradan yeni dönəm başladı. Belə ki üsulçular hədisləri saf-çürük edərək onları səhih, həsən, güclü və zəif kimi kateqoriyalara ayırmağa başladılar. Lakin bu yenilik tarixi hədislərə, o cümlədən məhdəviyyət barədə nəql olunan hədislərə şamil olmadı (Təvatür əl-fikr əs-siyasi, səh.209). 1. Qədim şiə mühəddisləri hədislərin toplanması və kitabların nəql olunmasında bütün qüvvələrini səfərbər etmişdilər. Belə şəxslərdən biri də mərhum Kuleynidir. Mütəxəssilər onu hədis nəql etməkdə ehtiyatlı və diqqətli bir şəxs kimi tanıyırlar. Həmçinin Şeyx Tusi kimi nəhəng alim də öz hədis şeyxlərini (hədis nəql etdiyi şəxsləri) tanmağa səy göstərmişdir. Belə ki Şeyx Səduq hədis nəql etdiyi şəxslərin xüsusiyyətlərindən, o cümlədən ədalət və imanlarından da xəbərdar və arxayın idi. Heç vaxt tanımadığı şəxslərə istinad edib hədis nəql etməzdi. 2. Biz əminik ki, bu alimlər imamət və məhdəviyyət barədə nəql etdikləri hədislərə tam əminliklə inanmışlar. Hədislərdən bəzilərinin mötəbərliyini qismən də təsdiqləyən inandırıcı dəlillər olmadıqda isə onları tam əminliklə nəql etməmişlər. Əgər belə deyilsə, o zaman Şeyx Səduq, Şeyx Tusi və digər hədis elminin nəhənglərinin imamət və məhdəviyyət mövzusunu isbat etməkdən ötrü arqument kimi istifadə etdikləri bu hədisləri nəql eməkdə hədəfləri nə olmuşdur? Məgər Şeyx Səduq öz kitabını İmam Mehdi (ə.f) barədə şübhələrin aradan qaldırılmasından ötrü yazmayıbmı?! Yoxsa bu kitabların yazılmasında hədəf şübhələrin daha da artması olmuşdur?! 3. Məhdəviyyət barədə birinci dərəcəli mənbə, onun əsaslarının hamısı və ya bir hissəsi Şeyx Səduq, Şeyx Tusi və Nomaniyə gəlib çatmışdır. Belə ki onlar da öz kitablarında bu hədislərə istinad etmişlər. 4. Müasir mühəddislər hədis terminologiyasında hədisləri 4 qrupa bölmələrinə baxmayaraq, qədim hədis alimləri, o cümlədən Şeyx Tusi hədislərin qəbul olunmasında və qruplara bölünməsində xüsusi yoldan istifadə edirdilər. Şeyx Bəhai hədisləri 4 qrupa böldükdən sonra belə deyir: ”Qədim alimlərin zamanında bu terminlər formalaşmamışdı. Onlar etimadlı və etibarlı arqumentlərə söykənən hədislərə səhih hədis deyirdilər. Bu arqumentlər də bir neçə növə bölnür: a) Hədisin ravilər arasında məhşur olan “Usul əl-ərbəə miə”də, yəni əsas və birinci dərəcəli 400 hədis qaynağında qeyd olunması. b) Hədisin bir, iki və ya daha çox əsas mənbələrdə mötəbər və çoxsaylı sənədlərə əsasən nəql olunması. c) Hədisin imamlardan birinin səhabəsinə istinad olunan əsas qaynaqda qeyd olunması və hədis alimlərinin həmin səhabənin doğruluğuna dair rəyləri. d) Hədisin imamlardan birinə təqdim olunan və ravisinin də imam tərəfindən tərif edildiyi qaynaqlarda qeyd olunması. Məsələn, Abdullah ibn Əli Hələbinin İmam Sadiqə (ə) təqdim etdiyi kitabı qeyd edək (Rical ən-Nəcaşi, səh.230 və ya belə Nəcaşinin “Rical” kitabı, səh.230). e) Hədisin qədim alimlər tərəfindən etimadlılığı təsdiqlənmiş və qəbul edilmiş kitablarda nəql olunması (Vəsailuş-şiə, c.30, səh.197-198). Rical alimləri məchulu (naməlumu şəxsi) iki kateqoriyaya bölmüşlər: a) Terminoloji məchul. Bu o şəxsə aiddir ki, bütün rical alimləri onun cahil birisi olmasında həmrəydirlər. b) Lüğəvi məchul. Bu isə vəziyyəti məlum olmayan şəxsə aiddir. Ona görə də rical kitablarından ondan söhbət açılmamışdır. Ravinin zəifliyi isə birinci kateqoriyada, yəni onun cahil olması hamı tərəfindən qəbul olunduğu halda öz təsdiqini tapır. İkinci kateqoriya barədə isə dəqiq və ətraflı araşdırılma tələb olunur. Belə ki onun rical kitabında adının qeyd olunmamasınn səbəbləri araşdırılmalıdır. Bəzən ravinin məhşurluğu və onun araşdılımasına ehtiyac duyulmadığı üçün rical kitablarında ondan söz açılmır (Ər-ruvaşih Mirdamad, səh.60-61). 5. Başqa bir ehtimal isə qədim mühəddislərin “Əsalətul sidq və ədalət” (“Doğruluq və ədalət prinsipinə”) söykənmələridir. Bu prinsipə əsasən, əksi isbat olunmayana qədər ravinin doğruluq və ədaləti öz qüvvəsini itirmir. 6. Hədislərin doğruluğunda təkcə onların sənədlərinin etibarlılığı nəzərə alınmamalı, ravinin etibarlılığını təsdiləyən bütün səbəblər və yollar nəzərə alınmalıdır. Şiə alimərinin əksəriyyəti etimad olunası xəbəri dəlil hesab etmişlər. Yəni müxtəlif vasitə və yollarla nəql olunan xəbərin etibarlılığına etimad yaranarsa, ondan dəlil kimi istifadə etmək mümkündür.



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Seyyid Peyman - En insan
Seyyid Peyman - Zeynəb Zeynəb
Hacı Sahib - Səfərdə olanın orucu
Hacı Sahib - Oruc tutan su içə bilər?
Hacı Sahib - Dəstəmazın danışması
Rusif Ucar - Üsyan
Hacı Sahib - İntizar
Hacı Sahib - İntizar çəkmək
Hacı Sahib - Kiçik günahı unutmaq
Hacı Şahin - Dini ehtiyac
Hacı Şahin - Diqqət eləmək
Hacı Şahin - Din təbliğ etmək
Hacı Eldayaq - Allah üçün
Hacı Eldayaq - Allahı unuduruq
Hacı Eldayaq - Allahımızı ucuz satırıq
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu Hacı Möhübbət - Şah səlamun aleyk
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Ağam Əbəlfəz
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Əli kimdir
Seyyid Peyman - Şah salamun aleyk
Hacı Sahib - Şəban ayının əməlləri
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Təqvim

«    Aprel 2018    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor