RSS
 

Login:
Şifrə:
» » İmam Mehdi (ə.f) barədə əqli araşdırma (Altıncı hissə)

Xəbər lenti

"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi
"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi...
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı...
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu...
Siffeyn savaşı
Siffeyn savaşı...
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri...
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)...
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri...
İzdivacda vasitəçilik
İzdivacda vasitəçilik...
Hədislərdə vəhdətə çağırış
Hədislərdə vəhdətə çağırış...
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

    FaceBook

    Qan yaddaşımız

    Dini yьkləmələr


    Hacı Sahib


    Hacı Şahin


    Ocaq Necad ağa


    Firuqi ağa


    Mir Cəfər ağa


    Hacı Qürbət


    Hacı Əhliman


    Hacı Ələmdar


    Hacı Ramil


    Hacı Samir


    Hacı Vasif

    Reklam





    Online SMS Yaz!
    Online Sms:

    İmam Mehdi (ə.f) barədə əqli araşdırma (Altıncı hissə)

     
    Müəllif: Admin | Bölmə: Slide, Məqalələr | Vaxt: 30-01-2016, 11:56 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 2798

    İmam Mehdi (ə.f) barədə əqli araşdırma (Altıncı hissə)


    İmam Mehdi (ə.f) barədə əqli araşdırma (Altıncı hissə)Üçüncü müqəddimə. Səbr arqumenti və məntiqi bölgü vasitəsi ilə nümunələrin ayırd edilməsi
    Əvvəlki hissələrdə Peyğəmbərdən (s) sonrakı hər bir zamanda imamın varlığının zəruriliyini və bu imamın da məsum olması zərurətini isbatladıq. Bir sual meydana çıxır ki, belə bir imamın nümunəsini biz hansı İslam firqəsi arasında axtaraq? Bunun üçün iki ön fərziyyəni qəbul etməliyik:
    Haqq və həqiqət İslam ümmətindən kənar deyil;
    Belə bir (məsum) imam İslam ümmətindən olmalıdır.
    Belə isə bu imamın nümunəsinə istər sünni, istərsə də şiənin mövcud firqələrinin hansında rast gəlmək olar?
    Əhli-sünnə imamın varlığını zəruri hesab etsə də, onun heç bir firqəsi imamın məsum olmasını zəruri hesab etmir. İmam və xəlifə üçün ismət məqamına inanmırlar. Belə olan halda imamın məsum olması zərurətini nəzərə alaraq əhli-sünnənin heç bir firqəsi arasında belə bir imam ola bilməz.
    Məsum imam sünni firqələri arasında olmadıqda onu şiə firqələri arasında axtarmaq lazımdır. Buna görə də şiə firqələrini araşdıraq:
    Şiə firqələri
    1. Keysaniyyə
    Şiəlikdə ilk yaranan firqə keysaniyyə firqəsi oldu. Bu firqəni Muxtar Səqəfinin ardıcılları yaratdı. Muxratın “keysan” ləqəbi ilə bağlı olaraq bu firqə keysaniyyə adlandırıldı. Bu firqə Muhəmməd Hənəfiyyəni imam hesab edirdilər. Bəziləri onun İmam Həsən (ə) və İmam Hüseyndən (ə), bəziləri isə İmam Əlidən (ə) sonra imamət məqamına yetişməsinə inanırdılar.[1] Aşkar olan isə budur ki, bu firqə İmam Hüseynin (ə) şəhadətindən sonra İmam Zeynül-abidinin (ə) imamətini qəbul etmədilər. Keysaniyyə Muhəmməd Hənəfiyyənin vəd olunmuş Mehdi olduğuna və Mədinə ətrafındakı Rəzəvi dağında gizləndiyinə inanırdılar.
    İnkar:
    Bu əqidə batildir. Çünki Muhəmməd Hənəfiyyə məsum deyil. İmamətin şərti olan ismət məqamına sahib olmadığına görə onu imam hesab etmək olmaz. Digər tərəfdən də onun özünün də belə bir (imamət) iddiası olmamışdır.

    2. Zeydiyyə
    Bu firqənin yaranma tarixi II əsrə (h.q) təsadüf edir. Onlar İmam Hüseynin (ə) şəhadətindən sonra İmam Zeynül-abidinin (ə) oğlu Zeydi imam hesab edirlər. Onların etiqadlarının xülasəsi budur ki, imam gərək zahid Haşimi (Bəni-Haşim nəslindən), Fatimi (İmam Əli və Fatimeyi-Zəhranın nəslindən), şücaətli, alim və cihad əhli olsun. Buna əsasən, onlar İmam Zeynül-abidini (ə) cihad edən imam deyil, alim və zahid bir şəxs hesab edirlər. Cihad və qiyam etmədiyi üçün onu deyil, onun oğlu Zeydi İmam hesab edirlər.
    İnkar:
    Bu əqidə də batildir. Çünki Zeyd ibn Əli (ə) heç vaxt imamət iddiası etməyib (O, məsum imamlar tərəfindən də mədh olunmuşdur). Digər tərəfdən də Zeyd ibn Əli məsum olmamışdır. Halbuki əvvəlki hissələrdə imamın məsum olma zərurətindən söz açmışdıq.

    3. Navusiyyə
    Bu firqə İmam Cəfər Sadiqi (ə) sonuncu imam hesab edərək deyirdilər: “O, ölməyib diridir və bir gün qayıdacaq. Vəd olunmuş Mehdi (xilaskar) odur”.
    Bu firqə rəhbərləri Abdullah ibn Navusun adı ilə navusiyyə adlandırıldı.
    İnkar:
    Bu firqənin nəzərinin təkzibi əvvəlki firqələrin nəzərlərinin təkzibi ilə fərqlidir. Çünki onlar məsum bir imamı vəd olunmuş xilaskar hesab edirlər. Buna görə də bu firqənin əqidəsini təkzib etmə üçün bunları deməliyik:
    İmam Sadiqin (ə) şəhadətini təsdiqləyən tarixi faktlar o qədər çoxdur ki, bu hadisəni inkar etmək və onun ölmədiyini iddia etmək qeyri-mümkündür.
    On iki imamdan nəql olunan hədislər navusiyyə firqəsinin görüşlərinin əksini çatdırır.
    Bəzi hədislərdə qeyd olunur ki, İmam Sadiqdən (ə): “Siz bu ümmətin Mehdisisiniz (xilaskarısınız)?” – deyə soruşulduqda İmam aşkar şəkildə bunu inkar edər və on ikinci imamın Mehdi (ə.f) olacağını çatdırardı.

    4. Vaqifiyyə
    Bu firqə İmam Kazımın (ə) şəhadətindən sonra meydana gəldi. Bunlar İmam Rzanın (ə) imamətini qəbul etməyib İmam Kazımda (ə) dayandılar. Elə buna görə də onlara vaqifiyyə deyildi.
    Novbəxti “Firəqüş-şiə” kitabında belə deyir: “Şiələrin yeddinci imamı Musa ibn Cəfər Harun Ər-Rəşid tərəfindən ikinci dəfə zindana salındıqdan sonra onun tərəfdarları çaşqınlığa düşərək beş qrupa bölündülər. Birinci qrup onun zindanda şəhadətə yetirildiyinə və ondan sonra övladı İmam Rzanın (ə) imamətinə inandılar. Digər dörd qrup içərisində isə bəziləri onun vəfatına, bəziləri isə ölməməsinə inanaraq onu vəd olunmuş Mehdi hesab etdilər. Onlar İmam Kazımda (ə) dayanaraq ondan sonrakı imamları qəbul etmədilər”.[2]
    Navusiyyə firqəsinin təkzibində qeyd edilən dəlillərə əsasən bu əqidə də batildir.

    5. İsmailiyyə
    Şiə firqələrindən biri də ismailiyyədir. Onlar hələ İmam Sadiq (ə) sağ ikən dünyadan köçmüş onun böyük oğlu olan İsmaili (110-138 h.q) imam hesab edirdilər. Bu inancın mənşəyini bir neçə şey təşkil edirdi ki, misal olaraq onun İmamın böyük övladı, pəhrizkar, təqvalı birisi olması və İmam Sadiqin (ə) ona çox ehtiram bəsləməsini deyə bilərik.[3] Bu qrup İmam Kazımın (ə) deyil, İsmail və onun oğlunun imamətini qəbul etdilər.
    İnkar:
    İsmail məsum olmayıb;
    İsmail heç vaxt imamət iddiası etməmişdir və onun imam olduğunu iddia edənlərin də müxtəlif dəlilləri var idi.
    İsmail hələ İmam Sadiq (ə) sağ ikən dünyadan köçdü. İmamətin sağ və diri imamdan dünyasını dəyişən imama ötürülməsi mümkündürmü?
    Şeyx Müfid bu əqidəni təkzib edərək belə yazır:
    “İmamətin böyük övlada ötürülməsi məsələsi onun həyatda olması zamanı mümkündür. Halbuki İsmail İmam Sadiqdən (ə) öncə dünyasını dəyişib və onun cənazəsi hamının gözü qarşısında dəfn olunub. Hətta İmam Sadiqin (ə) göstərişinə əsasən, bir neçə dəfə tabut yerə qoyulmuş və İmam onun kəfənini qaldırıb üzünə tamaşa etmişdir ki, heç kimdə onun ölməsi barədə şəkk-şübhə yaranmasın”.[4]
    4. İsmailin imam olması barədə İmam Sadiqdən (ə) heç bir hədis nəql olunmayıb. Halbuki imamların hamısı özlərindən sonrakı imamın kim olacağını əvvəlcədən demişdilər.

    6. On iki imamçılar
    Araşdırmalardan məlum olur ki, on iki imamçı şiələrdən başqa digər firqələrin heç birində məsum imama rast gəlinmir. Bu barədə bütün dəlil və sübutların hamısı ancaq on iki imamçı şiə məzhəbinin təlimlərində öz əksini tapır. Ona görə ki:
    Bu məktəb hər dövrdə imamın varlığının zərurətinə inanır;
    İmamın ismətinə (məsumluğuna) inanır;
    İmam Zamanın (ə.f) doğulmasına inanır və onu dövrün imamı hesab edirlər.

    Deməli, axtardığımız məsum imam nümunəsini ancaq on iki imamçı şiə firqəsində tapa bilərik ki, o da İmam Mehdidir (ə.f).
    ardı var...



    [1] Əli Rəbbani Gülpayiqani, Firəq və məzahibi Kəlami, səh/62.
    [2] Əbülhəsən Əşəri “Məqalatil-İslamiyyin”, Əbdülqadir Bağdadi “Fərq beynəl-firəq” və Şəhristani isə “Əl-miləlu vən-nihəl” kitabında Novbəxtinin bu nəzərini qeyd etmişlər.
    [3] Firəq və əzahibi kəlami, “Əl-Fusulul muxtarə minəl uyun vəl məcalis” c/2, səh/308-dən nəqlə əsasən.
    [4] Həmin mənbə.



    Şərhlər

     
    İnformasiya
    Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
    Banner

    Sizin Reklam Burada

    ------------------------
    ------------------------

    En Son Yükləmələr

    Seyyid Peyman - En insan
    Seyyid Peyman - Zeynəb Zeynəb
    Hacı Sahib - Səfərdə olanın orucu
    Hacı Sahib - Oruc tutan su içə bilər?
    Hacı Sahib - Dəstəmazın danışması
    Rusif Ucar - Üsyan
    Hacı Sahib - İntizar
    Hacı Sahib - İntizar çəkmək
    Hacı Sahib - Kiçik günahı unutmaq
    Hacı Şahin - Dini ehtiyac
    Hacı Şahin - Diqqət eləmək
    Hacı Şahin - Din təbliğ etmək
    Hacı Eldayaq - Allah üçün
    Hacı Eldayaq - Allahı unuduruq
    Hacı Eldayaq - Allahımızı ucuz satırıq
    Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu Hacı Möhübbət - Şah səlamun aleyk
    Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Ağam Əbəlfəz
    Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Əli kimdir
    Seyyid Peyman - Şah salamun aleyk
    Hacı Sahib - Şəban ayının əməlləri
    Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
    Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
    Kamran Fərat - Vətən marşı
    Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
    Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
    Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
    Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
    Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
    Hacı Samir - Bəni İsrail
    Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
    Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
    Hacı Ramil - Həsəd
    Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
    Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
    Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
    Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
    Mamed Sadiq - Həzrət Əli
    Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
    Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
    Hacı Şahin - Coun
    Hacı Şahin - Arzu və dua
    Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
    Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
    Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
    Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
    Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
    Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
    Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
    Hacı Eldayaq - Ana haqqı
    Hacı Eldayaq - Ağlamaq
    Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
    Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
    Şəhidlik haqqında
    Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
    Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
    Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
    Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
    İntizar qrupu - Can Hüseynim
    Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
    Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
    Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
    Hacı Ramil - Zəhracan
    Elşən Xəzər - Ya Zəhra
    Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
    Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
    Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
    Vasif Vəsfinur - Allah Allah
    Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
    Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
    Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
    Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
    Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
    Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
    Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
    Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
    Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
    Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
    Ammar Halwachi - Haydar
    Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
    Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
    Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
    Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
    Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
    Kamran Fərat - Zeynəb
    Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
    Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
    Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
    Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
    Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
    Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
    Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
    Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
    Vasif Vəsfinur - Muxtaram
     

    Təqvim

    «    Avqust 2019    »
    BeÇaÇCaCŞB
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031 

    Quran Dinlə

    Eşq Vilayəti

    Banner

    Hicab bağlamaq dərsləri


    --------

    --------

    --------

    --------

    --------

    --------

    --------

     
     
    Created by Donamor