Dövrümüzün aşuraları |
Müəllif: Admin | Bölmə: Xəbərlər | Vaxt: 13-12-2015, 00:42 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 366
Dövrümüzün aşuraları
Yeddinci əsrdə İraqın Kərbəla şəhərində bir faciə yaşandı: İslam dininin banisi həzrət Məhəmmədin (s) nəvəsi olan İmam Hüseyn (ə) elə müsəlmanların özü tərəfindən vəhşicəsinə qətlə yetirildi. Onunla birlikdə azsaylı tərəfdarları, qohum-qardaşı da şəhid edildi, şəhid ailələri əsir alınıb şəhər-şəhər gəzdirildi, təhqir və işgəncələrə məruz qaldı. O gün məhərrəm ayının aşura, yəni onuncu günü olduğundan, uyğun hadisə də tarixə eyni adla düşdü. Amma bu, ilk aşura olsa da, sonuncu olmadı.
Aşura özündən sonrakı dönəmdə müsəlmanların, əsasən də Əhli-beytçi müsəlmanların fərdi, ictimai və siyasi həyatında çox ciddi təsir buraxmışdır. Bu hadisədən bir neçə il keçdikdən bu günə qədər çoxlu qiyam, inqilab və digər siyasi hərəkətlər məhz Aşura qiyamından ilham almışlar. Əsrlər boyu Əhli-beyt (ə) tərəfdarlarının məhərrəm ayında təşkil etdiyi matəm tədbirləri, əzadarlıqlar bilavasitə Aşura faciəsi və onun qurbanlarından ötrüdür. O zamandan indiyədək insan oğlunun başına gətirilən faciələr, çəkdiyi müsibətlər Aşura faciəsinin davamı, öz dövrünün aşuralarıdır.
Uzağa getməyək, ötən əsrdə özümüzün başımıza gətirilən aşuralara nəzər salaq: 1905-ci il aşuraları, 1918-ci il 31 mart aşurası, 1920 və 1937-ci il aşuraları, 1990-cı il 20 yanvar aşurası, 1992-ci il 26 fevral aşurası, 1992-ci il 8 may Şuşa, 17 may Laçın aşuraları və... Bir qədər kənara çıxsaq, Fələstin, Livan, Əfqanıstan, Pakistan, İraq və digər aşuralar...
Sadaladığımız və sadalamadığımız bütün humanitar faciələri “aşura” adlandırmağımız əbəs deyil. Bir İslam aliminin toxunduğu məqama diqqət yetirin: ”Tarixin hər hansı bir dönəmində, dünyanın hər hansı bir nöqtəsində haqq əzilirsə, haqq öldürülürsə, orada Əli (ə) öldürülür. Çünki Peyğəmbərimizin hədisinə əsasən, “Əli haqladır və haqq Əli ilə”. Bu alimin kəşf etdiyi düstürü İmam Hüseynə (ə) aid etdikdə də nəticə oxşardır. İmam Hüseyn (ə) bir dəfə öldürülmədi; harada məzlum insan öldürülür, mübariz kütlələr məhv edilirsə, orada Hüseyn (ə) öldürülür; harada cinayət baş qaldırır, zalımlar hakim olursa, orada Yezid baş qaldırır, İbn Ziyad meydan sulayır. Çünki Hüseyn (ə) yazıq və məzlum kütlələrin rəhbəridir. Çünki Hüseyn (ə) azadlıq rəmzi, zalımlar əleyhinə mübarizə simvoludur. Çünki Hüseyn (ə) öz hərəkəti, yaydığı bəyanatları və etdiyi çıxışlarıyla təkcə Yezid əleyhinə deyil, dünya durduqca bütün zalım, işğalçı və təcavüzkarlar əleyhinə üsyana qalxdı. Buna dəlil olaraq o həzrətin bəzi sözlərinə nəzər salaq: “Müsəlman ümmətinə Yezid kimi birisi rəhbərlik edəcəksə, İslam dininin fatihəsi oxunmalıdır”. “Mənim kimisi Yezid kimisilə beyət etməz”. “Qiyam etməkdə məqsədim yaxşılıqlara dəvət edib, pis işlərdən çəkindirmək, babamın və atamın (Peyğəmbərin (s) və İmam Əlinin (ə)) yolu ilə hərəkət etməkdir”.
Bu və bu kimi digər cümlələrilə İmam Hüseyn (ə) öz qiyamının ümumbəşəri bir qiyam olduğunu, Yer üzünü fəsada çəkən bütün zalımlar əleyhinə reallaşdığını göstərir və belə deməyə əsas verir: “İmam Hüseyn (ə) təkcə Yezid əleyhinə deyil, bütün zalımlara qarşı qiyam etdi. O, dünya durduqca məzlumların lideri, azadlıq və hürriyyət uğrunda aparılan mübarizələrin ideoloji rəhbəri olaraq qalacaqdır”. Məhz buna görədir ki, Hindistan azadlıq hərəkatının başçısı Mahatma Qandi belə deyir: “Mən İslamın böyük qəhrəmanı Hüseynin həyatını diqqətlə mütaliə etmişəm və belə nəticəyə gəlmişəm ki, Hindistan azad bir ölkə olmaq istəyirsə, ondan dərs almalı, onun kimi hərəkət etməyi bacarmalıdır”.
Mövzudan yayınmayaq. Dedik ki, Aşura yalnız bir gün deyil, bəşər tarixi indiyətək minlərlə, milyonlarla aşuranın şahidi olub. Və İmam Hüseyn (ə) aşurası bu aşuraların başında durur. İmam Hüseyn (ə) aşurasının qəhrəmanları, onu doğuran səbəblər və özündən sonrakı dönəmdə qoyduğu təsirlər digərlərindən müqayisəolunmaz dərəcədə fərqlənir.
İmam Hüseyn (ə) aşurasına qarşılıq vəzifələrimiz az-çox bəllidir. Əhli-beyt (ə) tərəfdarları qışın soyuğuna, yayın istisinə və yolun uzunluğuna baxmayaraq hər il bütün dünyada təziyə məclislərinə yığışır, İmam Hüseyn (ə) üçün göz yaşı axıdırlar. Bəs dövrümüzün aşuralarına qarşı mövqeyimiz necə olamalıdır? Görəsən İmam Hüseyn (ə) aşurasını böyük təntənə ilə qeyd edib, digər aşuralara biganə qala bilərikmi? Qurani-kərimə və Peyğəmbər (s) sünnəsinə əsaslanaraq uyğun suala qətiyyətlə “yox” cavabını vermək olar. Quranda belə oxuyuruq: “Bütün möminlər qardaşdırlar” (Hucurat/10). Peyğəmbərimiz isə belə buyurub: “Kim müsəlmanların problemlərinə laqeyd halda səhər etsə, müsəlman deyil” (Kuleyni, "Usulul-kafi", səh. 420).
Bəli, bunlar müsəlman aşuraları haqda. Lakin məsələnin qoyuluşu bir qədər fərqlidir. Bizə görə təkcə müsəlmanların faciəsi deyil, bütün insani faciələr İmam Hüseyn (ə) peykərinə vurulan yaradır. Yer üzündə nahaq tökülən bütün qanlar müqəddəsdir. İmam Əlinin (ə) xilafəti dövründə soyğunçular bir kafir qadını qorxudub zinət əşyalarını almışdılar, ona kömək göstərən olmamışdı. Xəbəri eşidən İmam buyurmuşdu ki, kimsə bu hadisəyə təəssüfdən ölsə, onu qınamaq lazım deyil, əslində belə də olmalıdır. Peyğəmbərimiz isə belə hadisələrə biganə qalanları ümumiyyətlə müsəlman saymır: “Kim bir insanın “ey müsəlmanlar!”- deyə çağırışını eşitsə, lakin cavab verməsə, müsəlman deyil” (Yenə orada; Tusi, "Təhzibul-əhkam", c. 6, səh. 175). Yəni təkcə Qarabağda, Fələstində, İraqda, Yəməndə və yaxud da Kəşmirdə müsəlmanlara yox, hətta Anqolada, Panamada və yaxud Mozambikdə dinindən asılı olmayaraq insanlara zülm olunsa və biz biganə qalsaq, müsəlman deyilik! Qurani-kərimin belə bir zamana görə dəvəti isə daha maraqlıdır: "(Ey müsəlmanlar!) Sizə nə olub ki, Allah yolunda və (zalımların əlində) aciz qalmış kişilər, qadınlar və uşaqlar uğrunda vuruşmursunuz?" (Nisa/75).
Beləcə çətinləşir müsəlmanın işi. İslamda biganəlik yoxdur. Biganə insandan müsəlman çıxmaz. Müsəlman təkcə müsəlmanların deyil, bütün insanların probleminə həssasdır. Müsəlman öz peyğəmbərindən qeyrət dərsini öyrənib. Müsəlman, hətta kafirin də halına laqeyd olmayan İmam Əlinin (ə) davamçısıdır. Müsəlman ədalət naminə Hüseyn (ə) adlı qurban verib. Elə buna görə də, haqsız öldürülən insanları, zülm altında inləyən kütlələri gördükdə istər-istəməz Hüseyni xatırlayır. Coğrafi mənsubiyyət onun üçün o qədər də əhəmiyyət kəsb etmir. Onun nəzərində, Qarabağ da, Fələstin də, Livan da Kərbəla ola bilər. Onun nəzərində həqiqi İslamı başa düşən hər bir kəs Adəm övladının başına gətirilən faciəvi səhnələrə, düşmən əlində qalan torpaqlarımıza, mal tövləsinə çevrilmiş məscidlərimizə, yerlə yeksan edilmiş qəbiristanlıqlarımıza, hər an təcavüzə məruz qalmış müsəlman əsirlərinə diqqətlə baxsa, Fələstində, Qəzzə də bu gün də qətlə yetirilən məsum körpələrə, fosforlu bombaların alov şöləsindən gözünü, qulaqbatırıcı gurultusundan ağlını itirən, səksəkəli halda “ana, ana!”- hayqıran azyaşlı uşaqlara baxsa, İraqda, Əfğanıstanda, Kəraçidə məzlumcasına məhv edilən Adəm övladlarına baxsa, Quantanamoda nahaq yerə həbs olunan, həbs olunma səbəbi belə deyiməyən və ən adi məhbus hüquqlarından da məhrum edilən müsəlmanlara baxsa, İsrailin Telmud həbsxanalarında işgəncədən şikayət eləyən müsəlman qadınlara baxsa, görər ki, ora Xocalı deyil, Fələstin deyil, Qəzzə deyil, Livan deyil, ora Kərbəladır, ora İmam Hüseynin (ə) qətlgahıdır. Görər ki, bu günlər 26 fevral deyil, 18 may deyil, 2009-cu ilin yanvarı deyil, bütün bu günlər aşura günü, hicri 61-ci il məhərrəm ayının 10-dur. Görər ki, bu yerlərdə İmam Hüseynin (ə) başı Şimr əlindədir, bu yerlərdə həzrət Zeynəbi (s) və mövla Hüseynin (ə) yetim balalarını əsir aparırlar. Bütün bu yerlərdə yandırılan çadırların tüstüsü ilə birgə həmdə Əhli-beyt hərəminin ah-nalələri göylərə ucalır...
Kimsə məni İmam Hüseynin (ə) və onun aşurasının məqamını kiçiltməkdə günahlandırmasın. Bir zaman özüm də belə düşünmüşdüm. Aşura günü Qəzzə hadisələrini işiqlandıran xəbər kanalını (İran televiziyasının 5-ci kanalı) qınamışdım. Qınamışdım ki, yerin-göyün qan ağladığı bir zamanda bunlar nə üçün xəbərdən əl çəkmirlər? Nə üçün belə bir gündə gözəl rövzələr, mərsiyələr yayımlamırlar? Amma sonra bu fikirlərin yanlış olduğunu anladım. Düşündüm ki, məgər İmam Hüseyn (ə) nə üçün şəhid oldu? Bundan ötrü şəhid oldu ki, üstündən 1370 il keçəndən sonra onun haqqında yazılan gözəl şeirlərə, məlahətli səslə oxunan rövzələrə qulaq asıb ləzzət alaq, yaxud sinə vurub ağlayaq? Məgər İmam Hüseyn (ə) zülmə, haqsızlığa etiraz edərkən şəhid edilmədi?! Məgər İmam Hüseyn (ə) buna görə qiyam eləyib şəhid olmadı ki, biz daima zülmə, təcavüzə, haqsızlığa qarşı mübarizə aparaq, haqq və batilin mücadiləsində özümüzü kənara çəkməyək, bitərəf mövqe sərgiləməyək?! Məgər imamlarımız əzadarlıq haqqında bu qədər tövsiyələri ondan ötrü eləməyiblər ki, biz “hər gün Aşura, hər yer Kərbəladır!” dərsini öyrənək?! Məgər Mahatma Qandi, İmam Xomeyni və onlar kimi yüzlərlə, minlərlə dahi şəxsiyyət Aşura qiyamını örnək seçərkən İmam Hüseynə (ə) rövzə oxuyub ağlamağımı nəzərdə tuturdular, yoxsa onun fədakarlığını, mübarizliyini, müqəddəs amalı uğrunda hər şeyini qurban verməsini?!...
Söz yox ki, İmam Hüseynə (ə) əza saxlamağın böyük savabı var. Bunu heç kəs inkar edə bilməz. İmam Huseyn (ə) üçün tökülən bir damla göz yaşı bir insanın taleyini dəyişdirmək, onu əbədi səadətə qovuşdurmaq iqtidarındadır. Məhərrəm təziyəsində ixlasla xidmət göstərən hər bir kəs gözlədiyindən də artıq mükafat alacaq. Lakin məsələ burasındadır ki, bunlar məqsəd deyil, vasitədir. Əza saxlamaqla vəzifə bitmir. Bütün bu əzadarlıqlar Aşura məktəbinin və İmam Hüseyn (ə) ideallarının yaşaması üçündür. Biz İmam Hüseyn (ə) aşurası üçün əzadarlıq edib, dövrümüzdə yaşanan aşuralara biganə qala bilmərik. Bu gün Qarabağda, Qəzzədə, İraqda və diğər bölgələrdə baş verən faciələr hər bir müsəlmanın dərdi olmalıdır. Hazırda qan su yerinə axıdılan Qəzzə hadisələri bütün bəşəriyyətin və öncəliklə müsəlmanların diqqət mərkəzində olmalıdır. Özünü müsəlman adlandıran hər bir kəs genosidə məruz qalan məzlum Fələstin xalqının azadlığı naminə əlindən gələni etməlidir. Həqiqi Hüseyn (ə) davamçılarının yolu bu yoldur. Sən də, əziz oxucum, hər gecə yatağına girərkən bunu düşün: Bu gün Qəzzədə onlarla insan – uşaq, qadın, qoca yandırılaraq külə çevrildi. Buna qarşılıq öhdəmə düşən vəzifəni yerinə yetirə bildimmi?
Oxşar Xəbərlər:
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Şərhlər