RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Xeyrə vəsilə olan qətl

Xəbər lenti

Babək müsəlman imiş?
Babək müsəlman imiş?...
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?...
Yaradılışın Sirləri
Yaradılışın Sirləri...
Valideyn həmişə haqlıdırmı?
Valideyn həmişə haqlıdırmı?...
Mürsəl hədis nə deməkdir?
Mürsəl hədis nə deməkdir?...
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür...
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?...
Şahın xarici görünüşü haqqında..
Şahın xarici görünüşü haqqında.....
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?...
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA...

Dini Üsiyyət

Saat

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Xeyrə vəsilə olan qətl

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 26-12-2015, 02:08 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 391

Xeyrə vəsilə olan qətl


Xeyrə vəsilə olan qətl


Müsəlman əxlaqının ən mühüm cəhətlərindən biri də əfv etmək və bağışlamaq bacarığıdır. Əfv və güzəşt Allahın mühüm sifətlərindən biridir, onun mərhəməti ilə sıx bağlıdır. Allah-təalanın gözəl adlarına (əsmül-hüsna) “əfüvv” (əfv edən), “ğəfur” (bağışlayan) adları da daxildir. Bəndənin günahı nə qədər ağır olsa da, əgər tövbə etsə, Allah onu bağışlayar.

Allah-təala əfv və güzəşti öz bəndələrinə də tövsiyə edir. Günah və zərər müqabilində bunu törədən adamı cəzalandırmaq təbii və icazəli davranışdır. Şəriətimizdə bununla bağlı qisas hökmləri vardır. Amma günahkarı bağışlamaq, onun pisliyinə yaxşılıqla cavab vermək qisasdan daha üstündür. Allah-təala öz Müqəddəs Kitabında buyurur: “Hər hansı bir pisliyin cəzası onun özü kimi bir pislikdir. Bununla belə hər kəs (pislik edəni) bağışlasa və (onunla) barışsa, onun mükafatı Allaha aiddir. Həqiqətən, O, zalımları sevməz!” (Şura, 40). Allah-təala öz bağışlayan və rəhmli bəndələrinə müjdə verir: “O təqvalılar ki, bolluqda da, qıtlıqda da (mallarını yoxsullara) xərcləyər, qəzəblərini udar, insanların günahlarından keçərlər. Allah yaxşılıq edənləri sevər” (Ali-İmran, 134).

İslam müqəddəsləri yalnız dini dəyərlərə xəyanət edildiyi və insanların haqqına təcavüz olunduğu hallarda qəzəblənərdilər. Özlərinə qarşı yönəlmiş hücum və təzyiqlərə, təhqir və işgəncələrə səbr edər, günahkarlara bəd-dua etməz, əksinə, onların bağışlanmasını Allahdan istəyərdilər.

Əfv və bağışlamağın zirvəsi budur ki, insan gücü-qüdrəti çatan zaman əfv etsin. Öz qəzəbini cilovlamaq, cəza anında fikrindən dönmək, əlində intiqam imkanı var ikən bu imkandan imtina etmək insandan güclü iradə tələb edir. Buna öz nəfsi üzərində qələbə çalmağı bacaran şəxslər nail ola bilərlər. Peyğəmbərimiz (s) buyurmuşdur: “Kimsə (intiqam almaq üçün) qüdrətli olarkən güzəşt etsə, Allah çətin günündə ona güzəşt edər”. Əsl qalib də elə odur. O, öz əfvi ilə həm nəfsi üzərində qələbə qazanmış, həm də günahkar şəxsin qəlbini fəth etmişdir. Buna görə İmam Əli (ə) buyururdu: “Güzəşt qələbənin zəkatıdır”.

Böyük İslam alimləri də Allahın əfv sifətindən və məsumların əxlaqından ibrət alaraq, onlara pislik edən şəxsləri hər zaman bağışlamağa çalışmışlar. Belə alimlərdən biri də ötən əsrdə yaşamış cəfəri dünyasının böyük mərceyi-təqlidi mərhum Ayətullahül-üzma Seyid Əbülhəsən ağa İsfahanidir.

Seyid Əbülhəsən ağanın 4 oğlu, 5 qızı vardı. (Yeri gəlmişkən, qızlarından birini həmyerlimiz, əslən Bakının Maştağa kəndindən olan Seyid Mir Hüseyni Badkubeyiyə ərə vermişdi). Alimin böyük oğlu Seyid Həsən idarəçilik işlərində ona yaxından köməklik göstərirdi. Deyilənlərə görə, Seyid Həsən elmi baxımdan yüksək məqama çatmışdı və hətta gələcəkdə mərceyi-təqlid olacaq qədər elm və biliyə sahib idi.

Cəfəri fiqhinə görə xümsün yarısı olan İmam malını dini maarifin yayılmasına və ruhani tələbələrin dolanışığına xərcləmək olar. Müctəhidlər adətən İmam malını təqaüd şəklində mədrəsə tələbələrinə verirlər. Bu gün də bu ənənə davam etməkdərir. Seyid Əbülhəsən İsfahani də ona təqdim edilən xümsün İmam malı hissəsini dünyanın hər nöqtəsindən Nəcəfə təhsil dalınca gəlmiş ehtiyaclı tələbələr arasında bölürdü. Seyid Həsən tələbələrlə atasının arasında vasitəçi rolunu ifa edirdi. O, ehtiyaclı tələbələr barədə atasına məlumat verir və maddi yardımı həmin tələbələrə çatdırırdı.

İranın Qum şəhərindən Nəcəfə təhsil üçün gəlmiş Əli adlı bir tələbə də yardım üçün müraciət edir. Amma o, Seyid Əbülhəsən ağanın göndərdiyi məbləğdən narazı qalır və elə düşünür ki, Seyid Həsən atasının ona lazımınca yardım etməsinə mane olub. Əlinin ürəyində Seyid Həsənə qarşı kin-küdurət yaranır. Nəhayət, qərara gəlir ki, Seyid Həsəndən öz “intiqamını” alsın.

Bir axşam ənənə üzrə Həzrət Əlinin (ə) mübarək hərəmində Seyid Əbülhəsən İsfahaninin imamlığı ilə camaat namazı qılınırdı. Seyid Həsən də arxa cərgələrin birində iqtida edirdi. Namaz əsnasında Əli Seyid Həsənə hücum edib xəncərlə onu vurur. Seyid Həsən aldığı yaralardan dərhal keçinir. Qatili isə polisə təhvil verirlər.

Seyid Əbülhəsən ağa arxa cərgədə yaranan qarışıqlıq barədə soruşanda ona deyirlər ki, Seyid Həsən yüngül yaralanıb, onu xəstəxanaya aparıblar. Əslində isə gənc artıq dünyadan köçmüşdü. Camaat bu qara xəbəri ataya necə çatdırmaq haqqında fikirləşirdi. Nəhayət, bu məsuliyyətli işi Seyidin yaxın dostu, “Sahibi-Cəvahir” ləqəbli Şeyx Mühəmmədhəsən Nəcəfinin nəvəsi Şeyx Cavada həvalə edirlər.

Şeyx Cavad namazdan sonra Seyid Əbülhəsən ağanın evinə yollanır. Qapıya çatıb Seyidi çağırır. Heç nədən xəbərsiz alim qapıya gəlir. Camaat hüzn içində bu mənzərəni izləyirdi. Şeyx Cavad əsasına söykənmiş halda söyləyir: “Seyid Əbülhəsən! Allah sənə bir müsibət göndərib ki, səni imtahan etsin!” Şeyx Cavad bu sözləri deyib gedir. Seyid Əbülhəsən işin nə yerdə olduğunu başa düşüb ağlamağa başlayır. Ətrafdakı camaat da riqqətə gəlib ağlayır. Səs-küy ucalanda ata deyir: “Seyid Həsənin anası və başqa qadınlar yatıblar. Səs salmayın ki, narahat olmasınlar. Səhər onlara xəbər verərik”.

Ertəsi gün Seyid Həsənin cənazəsini böyük təntənə ilə İmam Əlinin (ə) hərəmindəki hücrələrdən birində torpağa tapşırırlar. Seyid Əbülhəsən İsfahani dəfn mərasimində də səbr və vüqarını pozmur.

Qatil bir müddət həbsdə yatır. Seyid Əbülhəsən nəinki ondan intiqam almaq fikirnə düşmür, hətta dövlət qurumlarına müraciət göndərib qatilin bağışlanmasını xahiş edir. Bir müddətdən sonra qatil amnistiya ilə həbsdən azad olur. O, Seyid Əbülhəsən İsfahaniyə xəbər göndərib xahiş edir ki, Nəcəfə qayıdıb təhsilini davam etdirməsinə icazə versin. Alim ona cavab göndərir: “Mənim etirazım yoxdur. Amma sən bu şəhərdə əmin-amanlıq işində olmayacaqsan, çünki camaat sənə nifrət edir. Ona görə məsləhət görürəm ki, Nəcəfi tərk edib İrana qayıdasan, xalqın gözündən gizli halda həyatını davam etdirəsən”. Seyid Əbülhəsən ağa hətta qatil üçün yol xərci də göndərib, İraqdan təhlükəsiz çıxışını təmin edir.

Seyid Həsənin qətlindən sonra Nəcəf əhalisinin dini tələbələrə münasibəti pisləşir. Çünki qatil tələbələrdən biri idi. Seyid Əbülhəsən ağaya xəbər çatanda elə oğlunun hüzür məclisində camaata müraciət edir: “Tələbələr də mənim övladlarımdır. Sanki oğullarımdan biri o birini vurub öldürüb. Mən qatili bağışladım. Sizə nə düşüb ki, bunun ədavətini aparırsınız?” Seyidin bu məzəmmətindən sonra tələbələrə qarşı təzyiqlər kəsilir.

Allahın lütfü sayəsində Seyid Həsənin şəhadəti də bir növ xeyrə vəsilə olur. Belə ki, hadisədən bir il qabaq ərbəin günündə Nəcəfdən Kərbəlaya gedən əzadar dəstəsi ilə kərbəlalılar arasında qarşıdurma yaranmış və hətta ortada tələfat da olmuşdu. Belə gözlənilirdi ki, növbəti il də bu çaxnaşma davam edəcək. Seyid Həsənin qətli ərbəin ərəfəsinə təsadüf edirdi. Bu böyük faciəyə görə həmin il nəcəflilər Kərbəlaya əzadarlığa getmirlər, əksinə, Kərbəladan camaat Nəcəfə gəlib Seyidə başsağlığı verir. Beləliklə, daha bir mümkün fitnənin qarşısı alınır və aradakı ədavət də unudulur.



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Hacı Sahib - Allah günahkarla həlim davranır
Hacı Sahib - Cənnətlə müjdələniblər - Bu yalnış hədisdir
Hacı Sahib - Cənnət əhlinin məqamı
Hacı Sahib - Dinin gözəlliyi budur ki...
Hacı Sahib - İlahi təqva nədir?
Hacı Sahib - İnsan özünü necə aldadır?
Hacı Sahib - Xanım Zəhra və Peyğəmbərin münasibəti əxlaqı
Hacı Sahib - Siratal mustəqimin mənası
Hacı Sahib - Rəcəb ayında belə zikr etmə OLMAZ
Hacı Sahib - İstəyirsən ölümün gözəl olsun?
Hacı Sahib - İslamın gözəllikləri
Hacı Zahir Mirzəvi - Hüseynə canlar fəda
Hacı Zahir Mirzəvi - Bağışla Ey Bağışlayan
Hacı Zahir Mirzəvi - Ay Zəhra
Hacı Zahir Mirzəvi - Başına Dolanım Əbəlfəz
Hacı Zahir Mirzəvi Hacı Elşən Xəzər - Susuz balam
Hacı Zahir Mirzəvi - Biz Həsrətdəyik
Hacı Zahir Mirzəvi - Gəl ey Şahım
Hacı Zahir Mirzəvi - Bir Ümid Var O Da Sənsən
Hacı Şahin - Allaha təvəkkül et, hər işini həll edəcək
Hacı Şahin - Allah bir bəndəsini Sevərsə ona nələr verər
Hacı Şahin - Məyusluğun səbəbi
Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Dekabr 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor