RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Bir tarixi mühakimə

Xəbər lenti

"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi
"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi...
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı...
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu...
Siffeyn savaşı
Siffeyn savaşı...
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri...
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)...
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri...
İzdivacda vasitəçilik
İzdivacda vasitəçilik...
Hədislərdə vəhdətə çağırış
Hədislərdə vəhdətə çağırış...
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam





Online SMS Yaz!
Online Sms:

Bir tarixi mühakimə

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 8-01-2016, 07:11 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 640

Bir tarixi mühakimə


Bir tarixi mühakimə


Fədək, Rəsulallahın (s) zamanında " Qohumlarının haqqını ödə!" ayəsinin tələbinə uyğun olaraq Fatiməyə (s.ə) hədiyyə edilmişdir. Bu mətləbi, yanlız şiə təfsirçiləri deyil, bir sira əhli-sünnə alimləri də məhşur səhabə Əbu Səid Xidridən nəql etmişlər. Həmin hədislərin sənədlərini əvvəlki səhifələrdə bəyan etdik.
Peyğəmbər (s) vəfatından sonra o dövrün hakim dairələri Fədəyi üzərinə əl qoyub, Fatimənin (s.ə) nümayəndələrini oradan çıxartdılar. Bunu əhli-sünnənin məhşur alimi Şahabuddin Əhməd ibn Həcər Heysəmi Məkki "Əs-Səvaiqul-muhriqə", Əllamə Nurəddin Əli ibn Abdullah Səmduhi "Vəfaul-vəfa" da və Əbdül-Həmid ibn Məhəmməd Mötəzili İzzəddin ibn Əbil-Hədid "Şərhul-Nəhcul-bəlağə" kitabında etiraf etmişlər.
Həzrət Zəhra (s.ə) öz haqqını bərpa etmək üçün iki yola əl atdı. İlk öncə hamının bildiyi həqiqəti ortaya çəkib, Fədəyin bir Peyğəmbər (s) hədiyyəsi olduğunu bəyan etdi. Bu qəbul olmadıqda, Fədəyin, ən azından, bir irs payı kimi ona yetişdiyini xatırlatdı.
Xanım ilk mərhələdə Əmirəl-Möminin Əlini (ə) və Ümmü-Eyməni (Peyğəmbərin (s) xanımı) şahid qismində birinci xəlifənin yanına dəvət etdi. Lakin xəlifə- iddianı isbat etmək üçün iki kişi əazım olduğu bəhanəsi ilə-onların şahidliyini rədd etdi. Daha sonra da Rəsulallahdan (s) nəql etdikləri saxta hədisi- " Biz Peyğəmbərlər özümüzdən sonra miras payı saxlamarıq, bütün varidatımız sədəqədir" istinad edib, miras payı təklifinin də üzərindən xətt çəkdi.
Kiçik bir araşdırma hakim rejimi bu hərəkətindın on böyük xətaya yol verdiyini üzə çıxarmağa kifayət edir. Onların geniş şərhini vermək mətləbin çox uzanmasına səbəb olacağı üçün sadəcə, sıralamanı sadalamaqla kifayətlənirik:
1. Fatimə (s.ə) "əl sahibi" idi; Fədək faktiki olaraq onun istifadəsində idi. Həm İslam, hım də dünya tarixində tətbiq olunan mülkiyyət haqqında qanunlara əsasən, heç zaman faktiki istifadəçidən şahid tələb olunmur.Onun istifadə hüququnun olmadığına dair ortada təkzibedilməz dəlillər olarsa, şahid tələb oluna bilər. Məsələn,əgər bir şəxs bir evdən sakindisə və evin onun mülkiyyəti olduğu iddia edirsə, nə qədər ki, evin onu mülkü olduğunu təkzib edən dəlil mövcud deyil, evi onun əlindən almaq olmaz. Özünün evin sahibi olmasına şahid tutması da lazım deyildir, istifadəçi olması ( istər özü istifadı etsin,istır nümayəndəsi) onun sahib olmasına ən üstün dəlildir.
2. Yanlız İslam qızı Fatimənin (s.ə) bu məsələdə şahid olması,əslində,kifayət edir. Çünki O, Quranın " Allah, siz Peyğəmbərin (s) ailə üzvlərindən çirkinliyi yox etmək və sizi tərtəmiz, pak etmək istər! " ayəsinə və bir çoxlu əhli-sünnənin mötəbər mənbə və "Səhih"lərində nəql olunan "Kisa" hədisinə əsasən, məsumədir. Allah-Təala bütün növ çirkinlik və günahı Peyğəmbərdən (s), Əlidən, Fatimədən, Həsən və Hüseyndən (Onlara Allahın salamı olsun!) uzaqlaşdırmış, hər növ günahdan pak etmişdir. Belə bir şəxsin şəhadət və iddiası necə şübhə altına alına bilər?!
3.Yanlız Əli ibn Əbu Talibin (ə) şahidliyi kifayət edərdi, çünki O da məsum idi və yuxarıdaki "Təthir ayəsi" sadalamaqla bitməyəcək saysız-hesabsız ayə və hədislərdən savayı, aşağıdakı hədis də O Həzrət (ə) pak və günahsız olduğuna dair qəti dəlildir: "Haqq Əli ilə, Əli də haqladır. Əli hara dönərsə, haqq da o tərəfdədir!"
Həqiqət necə Əlinin (ə) varlıq mehvərində fırlanır ki, onun şahidliyi qəbul edilmir?!
Sünni və Şiələrin nəql etdikləri bu Peyğəmbər (s) sözündən sonra kimin cürəti var ki, onun şahidliyini rədd etsin?!
4. Yanlız Ümmü-Eymənin şahidliyidə kifayət edirdi.Çünki ibn Əbil-Hədidin nəql etdiyi kimi, Ümmü-Eymən onlara dedi: "Məgər siz Peyğəmbərin (s) mənim barəmdə: "O, Cənnət əhlidir! dediyini etiraf etmirsiniz?! (Əgər bunu etiraf edirsinizsə, bəs necə olur ki, şahid ifadəmi rədd edirsiniz?!)"
5. Bunlardan savayı, məhkəmə hakimi müxtəlif əlamətlərdən yəqin hasil edərsə, bu, hökm çıxartmaq üçün kifayət edər. Əgər belədirsə, faktiki istifadə və şahidlərin hər birinin ifadələrinin ayrı-ayrılıqda həqiqəti isbat etmək üçün kifayət etməsi hakimin yəqin hasil etməsinə kifayət etmirmi?!
6. Peyğəmbərlərin (s) özlərindən sonra miras saxlamamaları barəsindəki hədis başqa şəkildə və başqa mənadadadır; Fədəyi qəsb edənlərin nəql və ya təfsir etdiyi kimi deyil! Çünki başqa mənbələrdə həmin hədis aşağıdakı kimidir: "Peyğəmbərlər özlərindən sonra dirhəm-dinar miras saxlamadılar,Onların mirasi elimdir. Kim onların elmindən daha çox faydalanarsa,daha çox miras payı əldə etmişdir."
Göründüyü kimi, bu hədis Peyğəmbərlərin (s) mənəvi mirasından söz açır,mal mirasına heç bir aidiyyəti yoxdur.
Bu həmin mətləbdir ki, məhşur hədisdə ifadə olunub:
"Alimlər Peyğəmbərlərin varislərisir."
Göründüyü kimi, "bizim bütün varidatımız sədəqədir" cümləsi ümumiyyətlə hədisdə yoxdur. Məgər Quranla açıq-aşkar zidd olan bir hədisin Peyğəmbərin (s) dilindən səslənməsi mümkündürmü? Cünki Qurani-məscidin bir çox ayələrində Peyğəmbərlərin (s) özlərindən sonra miras saxladıqları açıq-aydin bəyan edilir. Bu ayələrdə təkzibedilməz işarələr mövcuddur ki, məqsəd, təkcə mənəvi deyil, həm də maddi mirasdır.
Elə buna görə də, Xanım Zəhra (s.ə) Peyğəmbər (s) məscidində mühacir və ənsarın qarşısında etdiyi alovlu nitqində həmin ayələr istinad etdi. Onlardan heç kəs Həzrətin söylədiklərini təkzib etmədi.
Bütün bunları hamısı istinad etdikləri "hədisi" in qondarma olduğunun sübütudur.
7. Əgər bu hədis doğrudursa, necə ola bilər ki, Peyğəmbərin (s) Xanimlarından heç biri onu eşitməyibdir?!Niyə hamısı xəlifənin yanında gəlib özlərinin miras paylarını tələb etdilər?!
8. Əgər bu hədis doğrudursa, bəs nə üçün birinci xəlifə əbu bəkr sənəd yazıb, Fədəyi Fatiməyə (s.ə) qaytarılmasına əmr verdi?! Lakin həmin sənədi yolda ikinci xəlifə ömər Xanımın əlindən alıb, cırdı.
9. Fərz etsək ki, hədis doğrudur, onda Fədək sədəqə kimi fəqirlər arasında bölüşdürülməli idi. İkinci xəlifə ömər öz hakimiyyəti zamanında, iş-işdən keçəndən sonra Əlinin (ə) və Abbasın yanına adam göndərib onları çağırtdırdı və Fədəyi onlara təhvil verdi. Bu, tarixi kitablarda məhşur bir hadisə kimi nəql olunur.
10. Şiə və əhli-sünnənin məhşur mənbələrində nəql edilir; Fatimətuz-Zəhra (s.ə) Fədəyin onun əlindən alınmasından sonra onlara ( əbu bəkr və ömər) qəzəbləndi və buyurdu; "Mən bundan sonra sizinlə bir kəlmə də kəsməyəcəm!"
Bu küsülülük Xanım dərd-qəm içində bu dünyaya göz yumana qədər davam etdi. Halbuki, İslam mənbələrində Peyğəmbərdən (s) aşağıdakı məhşur hədis nəql olunur; " Kim qızım Fatiməni sevərsə, məni sevmişdir. Fatiməni qəzəbləndirən məni qəzəbləndirmişdir!"
Görəsən bu hədisin müqabilində Fatimənin (s.ə) tələb etdiyi bir haqqı onun əlindən alıb, doğruluğun iyini belə almamış və Quranın "Peyğəmbərlərin varisləri onlardan miras payı aparır" fikri ilə tamamilə zidd olan "hədis"ə istinad etmək nə qədər məntiqlidir?!
Hər halda, Fədəyin qəsb edilməsi üçün heç bir səbəb tapmaq mümkün deyil! Bu hərəkəti heç cür yozmaq mümkün olmur!
Bütün bunlar- Xanim Zəhranın (s.ə) istifadəçi olması, mötəbər şəhidlər, Quranın aydın hökmü və müxtəlif hədislər Həzrətin Fədək məsələsində haqlı olduğunu göstərir.
Bunlardan savayı, Quranın, övladların öz valideynlərindən miras əldə etmək barəsindəki ayələri də başqa bir şahid hesab olunur. Bu ayələrin istisna hallarının mövcudluğuna dair hər hansı bir mötəbər dəlil olmadığından, bu islami hökmlərə göz yummmaq olmaz!



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Seyyid Peyman - En insan
Seyyid Peyman - Zeynəb Zeynəb
Hacı Sahib - Səfərdə olanın orucu
Hacı Sahib - Oruc tutan su içə bilər?
Hacı Sahib - Dəstəmazın danışması
Rusif Ucar - Üsyan
Hacı Sahib - İntizar
Hacı Sahib - İntizar çəkmək
Hacı Sahib - Kiçik günahı unutmaq
Hacı Şahin - Dini ehtiyac
Hacı Şahin - Diqqət eləmək
Hacı Şahin - Din təbliğ etmək
Hacı Eldayaq - Allah üçün
Hacı Eldayaq - Allahı unuduruq
Hacı Eldayaq - Allahımızı ucuz satırıq
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu Hacı Möhübbət - Şah səlamun aleyk
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Ağam Əbəlfəz
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Əli kimdir
Seyyid Peyman - Şah salamun aleyk
Hacı Sahib - Şəban ayının əməlləri
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Sentyabr 2019    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor