Fədəyin qəsb olunmasının siyasi amilləri |
Müəllif: Admin | Bölmə: Islam tarixi | Vaxt: 22-09-2015, 23:29 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 576
Fədəyin qəsb olunmasının siyasi amilləri
Fədəyin Fatimətuz-Zəhranın (s.ə) əlindən alınması, təkcə maddiyatla bağlı sadə bir məsələ deyildir. Əksinə, məsələnin iqtisadi tərəfi Peyğəmbəri-Əkrəmdən (s) sonra İslam cəmiyyətinin əsəa siyasi məsələlərinin kölgəsində qalmışdır. Həqiqət bundan ibarətdir ki, Fədək mövzusunu həmin dövrün digər hadisələrdən ayırmaq olmaz. Bu, böyük zəncirin bir halqası, silsiləvi tədbirlərin bir hissəsi idi.
Tarix bu böyük qəsb biyabrçılığının səbəblərini aşağıdakı kimi sıralamaq olar;
1. Fədək bağının Peyğəmbər (s) ailəsinin əlində olması bu ailə üçün böyük bir mənəvi imtiyaz hesab olunurdu. Bu, onların Allah dərgahında xüsusi bir məqam sahibi və Rəsulallaha (s) ən yaxın olmalarının göstəricisi idi. Xüsusilə qeyd etmək lazimdir ki, şiə və əhli-sünnə hədislərində Peyğəmbərin (s) Fatimə (s.ə) çağıraraq Fədək ərazisini onu bağışlaması hadisəsinin məhz "Öz yaxınlarinin haqqını ödə!" ayəsinin nazil olmasından sonra baş verdiyi nəql edilir.
Aydın məsələdir ki, bu hökmün işığında Fədəyin Peyğəmbər (s) xanədanının əlində olması, heç şübhəsiz, insanların Rəsulallahın (s) başqa miraslarının, xüsusən də xilafət və canişinlik məsələsini də Əhli-beytdə (ə) axtarmasına səbəb olacaqdi. Bu, xilafətin başqalarına keçməsinin tərəfdarı olan qrupun qəbul edə biləcəyi bir mətləb deyildir.
2. Fədək iqtisadi cəhətdən də mühüm isi və siyasi yönətijiliyə ciddi təsir vardi. Çünki Əli (ə) və ailəsi nə qədər çox iqtisadi sixintilar içərisində qalsaydi,siyasi gücü bir o qədər zəyifləyəcək idi.Başqa sözlə desək,Fədəyin onlarin əlində qalmasi,əllərində bir sira imkanlarin mövcud olmasi demək idi.Vilayət məsələsini də gündəmə gətirə biləcəkdirlər,necə ki, Xədicənin (s.ə) var-dövləti Xatəmul-ənbiyə həzrət Məhəmmədin (s) peyğəmbərliyinin ilk çağlarinda İslamin irəliləyişi üçün böyük dayaq idi.
Bu dünya tarixində təcrübədən keçirilmişdir və hər tətbiq olunduğu müvəffəqiyyətlə nəticələnmiş bir sinaq idi;zəyiflətmək istəlinən böyük şəxsiyyət və ya ölkəni ilk öncə iqtisadi mühasirəyə almaq lazimdir. İslam tarixində bu taktikaya nümunə olaraq "Əbu Talib dərəsi" və müsəlmanlarin müşriklər tərəfindən iqtisadi təzyiqə məruz qalmasini göstərə bilərik.
"Munafiqin" surəsinin "Əgər Mədinəyə qayıtsaq, güclülər zəifləri qovarlar" ayəsində münafiqlər tərəfindən Allahın lütfü ilə həmin plan beşikdəcə pozulur!
Deməli, müxaliflərin həmin böyük sərmanəyəni Peyğəmbər (s) ailəsinin əlindən almaq və bu yolla onları zəiflətmək uğrunda var qövvə ilə çalışmalari heç də təccüblü deyil!
3. Əgər hakimiyyət Peyğəmbərin (s) mirası və ya qızına hədiyyəsi adi altında Fədək bağını xanım Zəhranın (s.ə) ixtiyarına verməyə hazır olsaydı, onda Əhli-beyt xilafət məsələsini də onlardan tələb edə bilərdi. Bu həqiqəti əhli-sünnənin məhşur alimi Əbdül-Həmid ibn Məhəmməd Mötəzili (İzzəddin ibn Əbil-Hədid) "Şərhul-Nəhcul-bəlağə" də incə bir şəkildə etiraf etmişdir. Bir gün ustadım və eyni zamanda Bağdad mədrəsəsinin müəllimi olan Əli ibn Faruqidən soruşdum;
- Fatimə (s.ə) Fədək bağına olan iddiasında haqlı idimi?
Faruqi cavab verdi;
- Bəli!
- Bəs nə üçün birinci xəlifə bunu ona vermədi, axi Fatimə haqlı idi,
O, bir az təbəssüm edərək-adətən, zarafat etməzdi-belə cavab verdi;
- Əgər əbu bəkr həmin gün Fədəyi Fatimənin (s.ə) iddiasi ilə ona vermiş olsaydı, səhəri gün yenidən onun yanına qayıdıb, ərinin xilafətə haqlı olduğu iddia edirdi. Bununla da Əbu Bəkri məqamından kənarlaşdırardı və xəlifəni isə özünü müdafiyə etmək üçün heç bir dəlili qalmazdı. Çünki Fədəyin qaytarmaqla bunu qəbul etmiş olurdu; Fatimə (s.ə) hər nə iddia edərsə, doğru deyir, heç bir dəlil və şahidə də ehtiyacı yoxdur.
Sonra İbn Əbil-Hədid deyir; " Bu bir həqiqətdir, baxmayaraq ki, ustadım onu zarafatcasına bəyan etdi."
Əhli-sünnənin bu iki böyük aliminin belə açıq etirafi Fədək hadisəsinin siyasi yönümünə sübutdur.
Əgər İslamın başlanğıcından başlayaraq bir neçə əsr davam edən bir prosesə-hər bir xəlifənin Fədək barəsində özünəməxsus bir şəkildə çıxartdığı hökmə və onu əl-ələ ötürmələrinə nəzər yetirsək, Fədəyin siyasi bir alətə çevrildiyi açiq-aşkar görərik.
Oxşar Xəbərlər:
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Şərhlər