Bədbinlikdən uzaq olan sağlam cəmiyyət |
Müəllif: Hesen_Mucteba | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 21-09-2016, 15:28 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 275
Cəmiyyətdə əmin-amanlıq və təhlükəsizlik hökm sürməyincə sağlam mühitdən söz gedə bilməz. Bunun sayəsində azad quruluş və azadlığın sayəsində də hər hansı fikri, cismani, maddi və mənəvi dəyər və məhsul layiqincə qiymətləndirilə bilər.Demək onları qorumaq üçün həmişə təhlükəsizlik və əmin-amanlıq tədbirləri əhəmiyyət daşıyır. Məlumdur ki, yalnız insanların canı və malının təhlükəsizliyi və əmin-amanlığı kifayət deyil və ən mühüm məsələ onların abır-həyasının, ictimai şəxsiyyətinin qorunub-saxlanılmasıdır. Amma hər 3 əmin-amanlığı təmin edən və böyük əhəmiyyət daşıyan başqa bir əmin-amanlığa da ehtiyac var ki, o da təəssüflər olsun, maddi təfəkkür tərzinin çarə qıla bilmədiyi “fikri əmin-amanlıq”dır.
Fikri əmin-amanlıq iki qismə bölünür:
1. Fərdi-mənəvi asayiş: Fərdi-mənəvi asayiş, başqa sözlə, batini asayiş belədir ki, insan daim ruhi-psixoloji gərginliklər keçirməsin, əyri fikirlərin təsiri altına düşməsin və ömrü iztirab, həyəcan və narahatlıq içində sovuşmasın.
2. İctimai asayiş: İnsanların bir-birinə qarşı pis fikirdə olmamaları, düşünməyən mühakimələrə yol verməmələri, qarşılıqlı ehtiram hisslərinin qorunması ictimai asayişin əsas şərtlərindəndir.
Məlum olduğu kimi, hal-hazırda dünyada qanun çərçivəsində cəmiyyətin canı, malı və müəyyən qədər də ictimai asayişinin təhlükəsizliyi mümkün məsələdir. Lakin hər iki halda fikri əmin-amanlığın təmini, xüsusilə, insanlarda əsassız mühakimələrin qarşısının alınması yalnız ilahi məktəblərə, səmavi dinlərə və əxlaqi üsullara xas olan həqiqətdir. Yalnız maddi ölçülərə əsaslanan mövcud qanunlar, onun icraçıları nə insan adlı sirli varlığın dərinliklərinə yol tapa bilir, nə də onun həqiqi duyğularını qiymətləndirə bilir. Məhz dini əqidə və əxlaqi üsullar çərçivəsində insan əsl yerini alır, əmniyyət və təhlükəsizliyi təmin edilir. İslam bu məsələyə xüsusi əhəmiyyət verərək dəyərli göstərişləri ilə diqqəti özünə cəlb edir. Məsələn, möminlərin fikri üfüqlərini işıqlandıran bu ayənin obyektivliyinə diqqət yetirək:
“Ey iman gətirənlər, əksər zənlərdən (gümanlardan) çəkinin ki, zənnin bəzisi günahdır!” (Hücurat,ayə 12)
Ayədə qeyd olunan “kəsirən minəz-zənni” (əksər gümanlar) – ifadəsinə əsasən, demək olar, insanların bir-birinə qarşı gümanlarının çoxunu, ya əsas qismini bədbinlik ya səhv təsəvvürlər təşkil edir. Bunu nəzərə alaraq Quran insanları bir-birinə düşüncə baxımından bədbin edən,fikri əmin-amanlıqlarını pozan və kütləni sarsıda bilən bu təhlükəni aktual məsələ kimi açıqlayır."Bə'zəz-zənni ismun" (zənnin bəzisi günahdır) – ibarəsi haqda da bunu demək olar ki, insanların gümanlarında həqiqət olsa da,şübhəsiz,bir qismi günah və həqiqətə ziddir.Burada düşünən beyinlər gümanın bütün növlərindən çəkinməyi məsləhət edir. Hədislərdə də möminləri sui zənndən (bədgümandan) çəkindirən çox tövsiyələr var.
Həzrət Peyğəmbər (s.a.v.v) buyurur: Allah müsəlmanın qanı,malı,abır-heysiyyətini və ona qarşı bədgümanlığı haram etmişdir.[1] Bu hədis də əmin-amanlığın dörd qisminin (can,mal,abır-heysiyyət və fikir) bir yerdə gəlməsi və birgə də haram edilməsi diqqəti xüsusi cəlb edir. (Əxlaq sayəsində sağlam həyat,səh 89-93)
Oxşar Xəbərlər:
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Şərhlər