RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Tarix boyunca müsəlmanların tənəzzülə uğraması

Xəbər lenti

Babək müsəlman imiş?
Babək müsəlman imiş?...
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?...
Yaradılışın Sirləri
Yaradılışın Sirləri...
Valideyn həmişə haqlıdırmı?
Valideyn həmişə haqlıdırmı?...
Mürsəl hədis nə deməkdir?
Mürsəl hədis nə deməkdir?...
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür...
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?...
Şahın xarici görünüşü haqqında..
Şahın xarici görünüşü haqqında.....
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?...
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA...

Dini Üsiyyət

Saat

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Tarix boyunca müsəlmanların tənəzzülə uğraması

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Islam tarixi | Vaxt: 19-01-2016, 16:28 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 424

Tarix boyunca müsəlmanların tənəzzülə uğraması


Tarix boyunca müsəlmanların tənəzzülə uğramasıİslam Peyğəmbəri Həzrət Mühəmmədin ( s.ə.a.s.) apardığı təbliğ və uğurlu siyasət nəticəsində böyük İslam xilafəti yaranmışdı.O həzrət ( s.) hicrətin ilk illərindən müsəlmanlar arasında qardaşlıq əqdi bağlamış, illərdən bəri düşmən olan Xəzrəc və Ovs qəbiləsini barışdırmış və onlar arasında sülh yaratmışdı .Hamı bir-biri ilə mehriban idi.İslam dini özünün tərəqqi dövrünü yaşayırdı. Güclü İslam ordusu yaranmış, islami elmlər özünün inkişaf tempini tapmışdı. Lakin Həzrət Rəsulullahın (s.) vəfatından sonra İslamın tənəzzül dövrü başlayır. Bu, özünü müsəlmanlar arasında birliyin pozulmasında göstərdi. Tənəzzülün ilkin amili xilafətə rəhbərlik məsələsi ilə baş verən hadisələrdir. Qətiyyətlə demək olar ki, Səqifədə baş verən rəhbərlik seçkisi müsəlmanların ta bu günümüzədək ayrılığına səbəb olan əsas amildir. Baş verəcək sonrakı hadisələr məhz həmin gündən öz inkişafını tapmışdır. Fədək torpağı ilə bağlı hadisələr, Peyğəmbərin (s) qızı xanım Zəhranın (s.ə) incidilməsi gələcəkdə baş verəcək hadisələrin ilkin proqnozu idi.

Üçüncü xəlifənin səriştəsiz rəhbərliyi nəticəsində onun bir qrup müsəlmanlar tərəfindən öldürülməsindən sonra iyirmi beş illik sükutdan sonra Əlinin (ə) xilafətə

gəlişi müəyyən qədər tənəzzülün qarşısını alsa da bu, çox çəkmədi. Cəməl müharibəsini bir qrup müsəlmanın pozucu hərəkətləri və Şam vilayətinin hakimi Müaviyənin üçüncü xəlifə Osmanın məzlumcasına öldürülməsini iddia edib və Əlinin (ə) bu qətldə iştirak etdiyini və guya mərhum xəlifənin intiqamını almaq “arzusu “ yeni bir tənəzzülə təkan verdi .

Hiyləgər Müaviyənin məkrli siyasəti nəticəsində “mariqinlər “- xəvariclər adlı yeni bir dəstə təşkil edildi ki, onlar həm öz imamları Əliyə (ə) qarşı, həm də Müaviyənin əleyhinə mübarizəyə qalxdılar .Onların İslama, müsəlmanlara vuracağı zərbə daha ağır idi. Beş illik xəlifəlik dövründə müsəlmanların birliyi və İslamın inkişafı ücun çalışan İmam Əli (ə) məhz onlar tərəfindən qətlə yetirildi. Ustad Cəfər Sübhaninin təbirincə desək, Əlinin (ə) şəhadəti ilə ədalət çırağı Mehdinin (ə) zühurunadək əbədi olaraq söndü .

Peyğəmbər balası İmam Həsənin (ə) hiylə ilə hakimiyyətdən uzaqlaşdırılaraq Müaviyədən başlayan Əməvi hökmdarlarının hakimiyyətə gəlişi İslama dönə-dönə zərbələr vurdu .

Əziz Peyğəmbərin (s.) sevimli nəvəsi İmam Hüseynin (ə) Kərbəla çölündə Yetmiş iki nəfərlə amansızcasına şəhid edilməsi, Peyğəmbər (s) ailəsinin hörmətinin aradan aparılması tarixin yeni səhifəsini yazdı. Məhz bu hadisədən sonra baş verən olaylar – Mədinə şəhərində üç gün ərzində törədilən qətl-qırğınlar, Əməvi hökumətinin qanlı siyasətinə etiraz olaraq qalxan qiyamların yatırılması, haqq imamların (ə) və onların tərəfdarlarının ardıcıl olaraq şəhadəti tarixin səhifəsinə qanla yazılmışdır. Əməvi hökmdarları öz çirkin əməllərinə haqq qazandırmaq üçün yeni bir fikir –“cəbriyyə “lik əqidəsini ortaya atmışdılar ki, bu fikir sonralar özünün inkişaf səviyyəsinə çatmışdı. Həzrəti Peyğəmbərin (s) adına saxta hədislərin düzəldilməsi, Əlinin (ə) xütbələrdə təhqir olunması müsəlmanların fikir və düşüncəsində çaşqınlıq yaratmaqdaydı.

İmam Cəfər Sadiqin (ə) yaşadığı dövrdə yeni bir mühit formalaşmağa başladı. Həmin dövr doxsan illik hökmranlığının sonuna yaxın Əməvi hökuməti ilə Abbasilər arasında baş verən qanlı çaxnaşmalar zamanına təsadüf edir. Bu qarışıqlıqdan istifadə edən İmam Cəfər Sadiq (ə.) universitet yaradaraq dörd min tələbə yetişdirdi. İmam Cəfər Sadiqin (ə.) yaşadığı dövr xüsusi bir dövr idi ki, tarixə islami elmlərin inkişafı, fikir və əqidə azadlığı kimi düşdü. Məzhəb və firqələrin meydana gəlməsi məhz, bu dövrdə baş vermişdir. O dövrdə Mötəzilə, Cəbriyyə, Mürciə, Qulat və sair məzhəblər yaranmışdır ki, bunların hər biri öz əqidələrini yaymağa çalışırdılar. Bundan da əlavə, islami elmlərin hər birində o elmin alimləri arasında fikir müxtəlifliyi yaranırdı. Tez-tez qızğın mübahisələr yaranır, hərə bir cür hökm verərək müxtəlif nəzəriyyəni dəstəkləyirdi.

Abbasilərin xilafət başına gəlişi müsəlmanların, İslamın tarixində daha bir qanlı-qadalı səhifə açdı. Abbasi xəlifələrinin zülmündən bezikmiş müsəlmanlar tərəfindən törədilən qiyamlar xəlifənin qoşunları tərəfindən yatırılırdı. Haqq imamlarının (ə) və onların tərəfdarlarının xəlifə casusları tərəfindən izlənilməsi onların islami fəaliyyətini məhdudlaşdırırdı. Abbasilərin süqutundan sonra ardıcıl olaraq müxtəlif müsəlman dövlətləri yaranmağa başladı. Bunların arasında monqol, osmanlı imperatorluqlarını xüsusi qeyd etmək lazımdır ki, bunlar da sünnilik məzhəbinə üstünlük verirdilər. Şiə-sünni dartışmaları da illər boyunca sönməmiş tarix səhifələrində iz salmışdır .

Tarixdə 1280-ci ildə anadan olmuş hənbəli firqəsinin böyük alimlərindən biri Əbül-Əbbas Əhməd ibn Əbdül Həlim Hərrani (ibn Teymiyyə adı ilə məşhur olan) tərəfindən yeni bir fikir formalaşmağa başladı. O, Allahın sifəti barəsində görünməmiş və İslam əqidəsinə zidd olan fətva vermiş və bu, bütün İslam məzhəblərinin narazılığına səbəb olmuşdur. O, öz nəzəriyyəsini yaymaq üçün bir çox cəhdlər edir və hər dəfə bunun qarşısı alınır və təxminən hicri qəməri 728-ci ildə zindanda dünyasınnı dəyişir.

400 il sonra Şeyx Mühəmməd ibn Əbdülvəhhab tərəfindən ibn Teymiyyənin əqidəsini diriltmək üçün vəhabiyyət firqəsi əmələ gəlir. Lakin dövrün alimləri vəhhabiləri qəbul etmədilər və onları müsəlmanların düşməni hesab etdilər. Vəhhabilər bir çox şəhərlərə Məkkə, Mədinə, Nəcəfül-Əşrəf, Kərbəlaya hücumlar etmiş, qətl-qırğınlar törətmişlər. Onlar Quran səhifələrini, Səhihi-Buxari kitabının nüsxələrini, Səhihi-Müslimi və sair fiqh kitablarını məhv edib dağıtmlşlar. Taifdə sünni qəbilələrini kütləvi şəkildə qətlə yetirmişlər. Həmin müharibələr dövründə dörd məzhəb alimləri (maliki, şafei, hənəfi və hənbəli) alimləri vəhhabilərin kafir olmaları hökmünü verirlər .

Vəhhabilərin ilk mübarizə apardığı firqələrdən biri şiələr olmuşdur. Onlar Kərbəlaya hücum zamanı iyirmi min nəfəri qətlə yetirmiş, şəhəri yerlə-yeksan etmiş, İmam Hüseynin (ə) müqəddəs hərəmini qarət etmişlər.

Hegemon qüvvələrin tədbirlərindən biri də nasionalizm –millətçilik məsələsidir. Böyük alim ustad Əllamə Təbatəbai bu barədə belə buyurur : “İslam millətlərinin ayrılığını istəyənlər millətçiliyin mənfi yönlərindən bəhrələnmiş, onunla bir milyard əhalisi olan müsəlman ölkələri bir-birindən ayırmış və xalqlar arasında “panərəbizm “ , “pantürkizm “ və “paniranizm “ tayfaçılığını dirçəldərək bu yol ilə İslam və iman vasitəsilə birləşən müxtəlif tayfaları bir-birindən ayırmaq istəmişlər “ .

Ustad Cəfər Sübhani buyurur ki, əgər kimsə desə ki, “mən filan tayfadanam” bu, heç də İslamda yasaq olunmamışdır. Lakin bu, onun kimliyini tanımaq vasitəsidir. Allah-Taala Qurani-Kərimin “Hucurat” surəsinin 13-cü ayəsində buyurur : “Bir-birinizi tanıyasınız deyə sizləri tayfalar və qəbilələr şəklində yaratdıq.”

Ustad Cəfər Sübhani insanın ana torpağa və yurduna məhəbbəti, xalqına qarşı sevgisi və bu kimi anlayışları nasionalizm ilə əlaqələndirilməsinə etiraz edərək bu duyğuların insana fitri olaraq verildiyini qeyd edir. Dil, soy, qan və torpaq baxımından fəqli olan tayfalar vahid “ümmət “dirlər.

Allah-Taala Qurani-Kərimin “Ənbiya” surəsinin 92-ci ayəsində buyurur : “Bu sizin ümmətinizdir, vahid bir ümmət, Mən sizin Rəbbinizəm elə mənə ibadət edin “.

Hegemon qüvvələr isə ərəb, türk, fars və digər müsəlman tayfalar arasına millətçilik toxumu səpərək on dörd əsrlik tarixə malik vahid bir ümməti parçalamaq fikrinə düşmüşlər və müəyyən qədər buna nail olmuşlar.

Müsəlmanlar arasında birliyin olmaması bu gün də özünü göstərməkdədir. Livan, Fələstin, Qarabağda işğalçı qüvvələr tərəfindən aparılan müharibələr, İran-İraq müharibələri, İraqda son illərdə baş verən, səngimək bilməyən döyüşlər, müxtəlif yerlərdə baş verən sünni-şiə dartışmaları buna parlaq misaldır. Hər nə qədər bu ayrılıq var, onunla bərabər tənəzzül də var.

Sual: Bəs nə qədər bu davam edəcək. Bunun sonu olacaqmı? Görəsən, müsəlmanlar sakitliyə , qəlb rahatığına nail olacaqmı ?.....
Nida : Müntəzirik !!..



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Hacı Sahib - Allah günahkarla həlim davranır
Hacı Sahib - Cənnətlə müjdələniblər - Bu yalnış hədisdir
Hacı Sahib - Cənnət əhlinin məqamı
Hacı Sahib - Dinin gözəlliyi budur ki...
Hacı Sahib - İlahi təqva nədir?
Hacı Sahib - İnsan özünü necə aldadır?
Hacı Sahib - Xanım Zəhra və Peyğəmbərin münasibəti əxlaqı
Hacı Sahib - Siratal mustəqimin mənası
Hacı Sahib - Rəcəb ayında belə zikr etmə OLMAZ
Hacı Sahib - İstəyirsən ölümün gözəl olsun?
Hacı Sahib - İslamın gözəllikləri
Hacı Zahir Mirzəvi - Hüseynə canlar fəda
Hacı Zahir Mirzəvi - Bağışla Ey Bağışlayan
Hacı Zahir Mirzəvi - Ay Zəhra
Hacı Zahir Mirzəvi - Başına Dolanım Əbəlfəz
Hacı Zahir Mirzəvi Hacı Elşən Xəzər - Susuz balam
Hacı Zahir Mirzəvi - Biz Həsrətdəyik
Hacı Zahir Mirzəvi - Gəl ey Şahım
Hacı Zahir Mirzəvi - Bir Ümid Var O Da Sənsən
Hacı Şahin - Allaha təvəkkül et, hər işini həll edəcək
Hacı Şahin - Allah bir bəndəsini Sevərsə ona nələr verər
Hacı Şahin - Məyusluğun səbəbi
Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Dekabr 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor