RSS
 

Login:
Şifrə:
» » İnsanın mükəmməlliyə çatması azad şəkildə etdiyi işlərə bağlıdır

Xəbər lenti

Həyatı Cənnətə çevirəcək həyat yoldaşı
Həyatı Cənnətə çevirəcək həyat yoldaşı...
Hicab taxmamaq üçün bəhanə gətirənlərə CAVAB
Hicab taxmamaq üçün bəhanə gətirənlərə CAVAB...
20 il yalnız Quran ayələri ilə danışmış qadın
20 il yalnız Quran ayələri ilə danışmış qadın...
Naməhrəmlə əl verənin aqibəti
Naməhrəmlə əl verənin aqibəti...
Duaların qəbulu üçün şərtlər
Duaların qəbulu üçün şərtlər...
Vaxtımızın qədrini bilək
Vaxtımızın qədrini bilək...
Bir tövbənin tarixçəsi
Bir tövbənin tarixçəsi...
Qarışqanın təvəkkülü və qənaəti
Qarışqanın təvəkkülü və qənaəti...
Allah heç kimə zülm etmir
Allah heç kimə zülm etmir...
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






İnsanın mükəmməlliyə çatması azad şəkildə etdiyi işlərə bağlıdır

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 16-12-2015, 20:59 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 288

İnsanın mükəmməlliyə çatması azad şəkildə etdiyi işlərə bağlıdır


İnsanın mükəmməlliyə çatması azad şəkildə etdiyi işlərə bağlıdır


Məsum imamlarımızdan gələn hədislərdə bildirilir ki, insan hər işini Allahın öhdəsinə qoyaraq, Ona təvəkkül etməlidir. Məsələn, İmam Sadiq (ə) İslam Peyğəmbərindən (s) belə bir rəvayət nəql edir: "Uca Allah peyğəmbərlərindən birinə vəhy edir ki, izzət və cəlalıma and olsun, kim məndən başqasına ümid bağlar, güvənərsə, ümidini boşa çıxaracağam, xalqın içində ona zillət paltarını geydirəcəyəm, onu öz inayətimdən məhrum edəcəyəm. Bütün çətinliklər mənim sayəmdə aradan qaldırıldığı halda, qulum məndən başqasınamı güvənir? Necə ola bilər ki, heç bir şeyə ehtiyacı olmayan, bağışlayan və bütün bağlı qapıların açarı əlində olan Məndən başqasına əl uzadaraq, ona güvənib, ümid bağlaya bilər?!"

Amma haqqında danışılan bu təvəkkül insanın işləməməsi və səy göstərməməsi mənasında deyil. Bir məscid küncünə çəkilib, özünü cəmiyyətdən soyudaraq, gecə-gündüz yalnız ibadət, zikr və münacatla məşğul olub, heç bir iş görmədən sonra da, "Allaha təvəkkül etdim, O mənim ruzimi verəcək", - demək, çox səhv bir düşüncədir. Belə düşünənlər doğru yoldan çıxmış, təvəkkülün həqiqətini, mənasını düzgün qəbul edə bilməmiş və əsl İslami təlimlərdən uzaqlaşmış şəxslərdir. Bu şəkildə edilən təvəkkülün nə cür səhv olduğunu ən gözəl şəkildə bu rəvayət göstərməkdədir:

"Həzrət Peyğəmbər (s) bir qrupun heç bir işdə işləməyib, ticarət və əkinçiliyi tərk etdiyini gördü, onlara nə etdiklərini soruşdu. Onlar da Peyğəmbərə bu cavabı verdilər: "Bizlər Allaha təvəkkül etdik." Peyğəmbər buyurdu: "Xeyr, sizlər təvəkkül edənlər deyilsiniz, sizlər cəmiyyətin yüklərisiniz."

Allaha əsl mənada inanmış şəxs dünyada hər şeyin meydana gəlməsi üçün müəyyən bir səbəb və təbii faktorların lazım olduğu düşüncəsindədir. Bu faktorlar istər maddi olsun, istərsə də mənəvi, fərq etməz, nəhayət hər şey üçün bir faktor olmalıdır, bir şey meydana gəlmək istəyirsə onu meydana gətirəcək səbəb əvvəlcə olmalıdır. Hər şeyin bu cür səbəb və nəticə əlaqəsində olması onsuz da insanın təkamülü üçün ən əhəmiyyətli şərtlərdən biridir. Əgər dünya bu şəkildə olmasaydı insanın imtahanının da bir mənası olmazdı, çünki insanın mükəmməlliyə çatması azad şəkildə etdiyi işlərə bağlıdır və bu işlər ancaq başqa insanlarla əlaqədə olduğumuz təqdirdə yaranacaq. Belə olduğu halda isə, əgər insan təkliyə çəkilib, cəmiyyətdən uzaqlaşıb və yalnız təkbaşına bir sıra ibadətlərlə məşğul olsa, əslində bu, ilahi hikmətin qarşısında dayanması deməkdir. Belə bir insanın Allah tərəfindən ruzi gözləməsi, çox yersizdir. Yəni təvəkkül edirsənsə, səy də göstər, əvvəl toxumu ək, sonra Rəbbinə təvəkkül göstər.

Demək, Allah insanın bir şeyə çatması üçün təbii yollara müraciət etməsini istəyir. Əgər yalnız Allahdan istəməklə və yalnız bir "Ya Allah!" deməklə insanlara ruzi verilsəydi, o zaman heç kim ruzisinin arxasına düşməyəcəkdi, beləliklə də kimsə sınanmayacaqdı.

Problemlər və çətinliklər həmişə imtahan üçündür, əgər müvəffəqiyyətli olsa kamala doğru yüksələcək, əks halda, alçaldıqca alçalacaq. İnsan həyatının hər anı üçün müəyyən bir hökm təyin olunubsa, bu, səy göstərib, faktorların arxasınca düşməsi lazım olduğunu göstərir. Qısası yemək üçün işləməsi lazımdır, bir işə girib çalışması nəticəsində isə işə götürən və işçi haqları yaranacaq. Beləliklə, zülm, başqasının haqqına təcavüz, zalım-məzlum, əzən və əzilən kimi vəziyyətlər ortaya çıxacaq.

Dünyada insanların yalnız iki rükət namaz qılıb sonra da cənnətdən gələn yeməklərlə bəslənsəydilər, o zaman imtahanın mənası qalmazdı, hər kəs yaxşı, hər kəs günahsız olardı, nəticədə günahkarla günahsızlar, itaətkarla üsyankar müəyyən olmazdı və kimin Allah üçün çətinliklərə dözdüyü ortaya çıxmazdı.

Bəli, bəzi istisna vəziyyətlərdə uca Allah səbəb-nəticə əlaqəsini ortadan qaldıra bilər. Həzrəti Məryəmin hekayəsində olduğu kimi:
"Zəkəriyyə hər dəfə (Məryəmin) ibadət etdiyi mehraba girdikdə, onun yanında bir ruzi olduğunu görərdi. (Zəkəriyyə:) “Ya Məryəm, bunlar sənin üçün haradandır?” - dedikdə, o: “Allah tərəfindəndir!” - deyə cavab verərdi. Həqiqətən, Allah istədiyi şəxsə hədsiz ruzi verər!" ("Ali-İmran" surəsi, ayə 37)

Bu kimi istisna vəziyyətlər Allahın hikməti nəticəsində və ya insanlara, yaxşı qullarına necə lütflər etdiyini göstərmək üçündür. Eyni zamanda, səbəbsiz yerə nemət verdiyi qulun Allaha qarşı şükürünü necə yerinə yetirdiyini görmək üçün bir imtahan da ola bilər.

Lakin insanın Allahın bu nizamını qəbul etməyərək, ruzisini heç bir şey etməmiş ilahi dərgahdan gözləməsi bir növ üsyandır. Əgər həqiqətən Allahın saleh quludursa, bütün işləri və ibadəti Allahın məmnuniyyəti istiqamətində olmalıdır. Allah bu sistemi qoyub bəyənibsə, necə ola bilər ki, bu nizama qarşı gələsən? Görəsən belə insanlar öz məlumatının Allahdan daha çox olduğunumu zənn edir? Allah ruziyə hansı yolla çatacağını göstərmişdir, amma insan, "xeyr, mən yalnız sənin mənə ruzi verməyini istəyirəm" desə, bu təvəkkül yox, heç itaət də deyil, bu yalnız tənbəllik və ilahi hikmətə qarşı çıxmaqdır.

"Ruzinin arxasınca düşməlisən" deyilirsə, bunda məqsəd ruzinin yalnız torpaq, çörək, iş və sair nəticəsində sənə çatacağı mənasından deyil. Bütün səbəblərin kökündə olan əsl səbəb Allahdır. Sənin vəzifən ruzinə çatmaq üçün ilahi nizamın tələb etdiyi və kamala çatmağın şərti olan faktorların arxasınca düşməkdir, amma bilməlisən ki, bütün faktorlardan üstün Allah var.

Allaha təvəkkül etməyənlər də işləyir, amma təvəkkül edənlər əvvəl təvəkkül edib sonra işləməlidir. Bu iki qrupun fərqi ürəklərindədir. Allaha təvəkkül edən Onun əmrinə itaət edib, Ona güvənərək işləməlidir. Allaha təvəkkül etməyən isə ruzisinin başqalarının əlində olduğunu zənn edərək işləməkdədir. Təvəkkül edən Allahdan başqasına ümid bağlamır, hətta əgər bütün qapılar üzünə bağlansa belə, onun ümidində zərrə qədər azalma olmaz. Rəvayətlərdən aydın olan, möminin yalnız Allahın dərgahına güvənməsidir, çünki öz əlində olan oğurlana da bilər, yox da ola bilər, amma Allahın xəzinəsində olan əsla itməz.



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Təqvim

«    Aprel 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor