RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Günah xəstəliyinin dərmanı və sağalmağın göstəricisi

Xəbər lenti

Babək müsəlman imiş?
Babək müsəlman imiş?...
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?...
Yaradılışın Sirləri
Yaradılışın Sirləri...
Valideyn həmişə haqlıdırmı?
Valideyn həmişə haqlıdırmı?...
Mürsəl hədis nə deməkdir?
Mürsəl hədis nə deməkdir?...
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür...
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?...
Şahın xarici görünüşü haqqında..
Şahın xarici görünüşü haqqında.....
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?...
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA...

Dini Üsiyyət

Saat

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Günah xəstəliyinin dərmanı və sağalmağın göstəricisi

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 30-10-2015, 11:59 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 474

Günah xəstəliyinin dərmanı və sağalmağın göstəricisi


Günah xəstəliyinin dərmanı və sağalmağın göstəricisi


Allaha həmd olsun ki, bizə Onu xatırlamağı, bəndə olmaq barədə düşünməyi, bəndəçilik üçün çalışmağı nəsib edir. Məhərrəm-Səfər əyyamında yaşayırıq. Ruhiyyələrimizin, tutumlarımızın, durumlarımızın bu əyyam üçün uyğunlaşdırılması çox önəmlidir.

Özünəqayıdışın hədəfi nədir?

Mübarək dinimizin ən önəmli məsələlərindən biri - insanın özünəqayıdışıdır. Özünəqayıdış nə məna, nə səciyyə daşıyır? Mübarək dinimizin bizə buyurduğu bütün əməllər, mübarək aylar, əyyamlar ona görədir ki, Allaha itaət bizim ruhumuza, canımıza hopsun. Özünəqayıdışın hədəfi - itaətdir, bəndəlik ruhiyyəsinə yiyələnməkdir. Bütün zikrləri, istiğfarları müəyyən sayda demək ona görə tövsiyə edilir ki, insan öz durumunda bu zikrlərin təsirini duya bilsin. İnsanın bunları qəlbən deməsi, gerçəkdən bunları yaşaması üçün özünü Allah hüzurunda hiss etməsi lazımdır, günahlarına, yanlışlarına, büdrəmələrinə diqqət etməsi gərəkdir. Təkəbbürlü insan heç bir zaman özünü günahkar bilməz. Özünü böyük bilən, özünü bəyənən, özündən razı olan insan nədən peşman ola bilər ki?! Bu insan nədən tövbə edə bilər ki?! O, bir ömür yaşayar, amma bütöv bir ömür zərər içərisində olar.

Amma insan bütün imkanlara, bütün bu mübarək aylara, əyyamlara, əlverişli zaman və məkanlara gərək fürsət kimi baxsın. Günahlarını, yanlışlıqlarını, xətalarını, səhvlərini gərək nəzərdən keçirsin, Allah hüzurunda peşmançılığı olsun. Gərək özünü hesaba çəksin, onu günaha stimullaşdıran xüsusiyyətləri müəyyən etsin, onlardan qurtulma yollarını təhlil etsin. Səmimi qəlbdən bağışlanma diləyən hər bir bəndəni Rəbbimiz bağışlayar. Səmimi qəlbdən Allaha tərəf qayıdış istəyən heç bir bəndəni Allah Təbarəkə və Təala əliboş qaytarmaz.

Dualarımızı həbs edən, nemətləri uzaqlaşdıran günahlar

İnsan günahlardan təmizlənmək istəyirsə, gərək hər şeydən öncə öz günahları haqqında dərindən düşünsün. İnsan əgər öz günahları haqqında düşünsə, səhvlərinə, büdrəmələrinə diqqət etsə, demək, Allah ona böyük bir nemət lütf edib. Deməli, Allahın həmin insana yazığı gəlib, ona bağışlanmaq üçün fürsət yaradıb. Elə günahlar var ki, dualarımızı həbs edir. Bu günahlar dualarımızın qəbul olunmasına imkan vermir. İnsan dualar edir, amma onların qəbul olunmadığını görür. İnsanın dualarının müstəcab olmasına mane olan günahları var. Günahlar var ki, duanı həbs edir.

Mübarək "Kumeyl" duasında da məhz bu günahların bağışlanması istənilir: "Allahım, bağışla bizim o günahlarımızı ki, dualarımızı həbs edib!" Adam bunu başa düşsə ki, günahları var və bu günahların içərisində bəziləri var ki, duaların qəbul olunmasına mane olur - o, həqiqi tövbəkar ruhiyyəsinə malik olar.

Adam başa düşməlidir ki, onun üçün ayrılan nemətləri günahlar aradan apara bilər. Allah Təala insana nemət ayırır, amma biz elə günahlar edirik ki, nemətlərdən məhrum oluruq. Allah Təala ruzi ayırır, günahlar etməklə o ruzilərdən məhrum olur insan. İnsan səbəbləri bəzən başqa yerlərdə axtarır, amma səbəb elə insanın özündədir. İnsan səmimi qəlblə Allah hüzurunda tövbə etsə, istiğfar etsə, bağışlanmasını istəsə, bu günahlardan qurtula bilər.

Günah xəstəliyinin dərmanı və şəfasının göstəricisi

Həzrət Əli (ə) buyurur: "Günahlar - xəstəlikdir. Onların dərmanı - Allahdan istiğfar, bağışlanmaq diləməkdir və şəfası - bir daha o günahı təkrar etməməkdir". Günahların müalicəsi - yalnız həqiq tövbə diləmə, istiğfar və Allahdan bağışlanma istəməkdədir. Hər bir böyük və kiçik xəstəliyin bir müalicə üsulu, dərmanı var. Günahlar da böyük xəstəlik olduğundan onlardan qurtulmaq üçün, müalicə olunmaq üçün dərmanlara ehtiyac var. Bu dərman - istiğfardır. Gərək insan öz həyatında diqqətli olsun, Rəbbi ilə rabitəsini artırsın, Rəbbi ilə danışsın, tövbə etsin. Tövbə etməmişdən öncə etdiyi günahları yadına salsın, onlar üçün səmimi peşmançılıq çəksin, daha sonra istiğfar etsin. Bunlar hamısı günah xəstəliyinin müalicəsidir.

Əgər bir xəstəlikdən tam müalicə olunub sağaldığımızı bilmək istəyiriksə, gərək baxaq ki, həmin xəstəliyin simptomları bizdə yenə qalıb, ya yox. Əgər hələ də qalıbsa, deməli, sağalmamışıq və müalicə hələ davam etdirilməlidir. Günah xəstəliyindən müalicə olunmaq da belədir. Haradan bilə bilərik ki, bu xəstəlikdən şəfa tapmışıq, ya yox? Əgər günahlarımızı artıq təkrar etmiriksə, deməli, şəfa tapmışıq. Əgər həmin günahlar yenə təkrarlanırsa, deməli hələ müalicəsi başa çatmayıb.

Misal üçün, bir insandır, Allah etməsin, pis sözlər işlədir. Yaxud qeybət edir, yaxud yalan danışır. Çox pis günahlardandır. İnsan gərək bu günahlarına görə istiğfar etsin. Nədən bilsin ki, şəfa tapıb? Əgər daha təkrar etmirsə, deməli, şəfa tapıb. Günahlar xəstəlikdir, onların dərmanı - istiğfar, şəfası isə bir daha o günahı təkrar etməməkdir.

Günahdan ləzzət alan zəlil olar

Həzrət Əmirəlmöminin (ə) buyurur: "Pislikdən çəkinmək, yaxşılıq etməkdən üstündür". İki cür vəziyyət var. Bir var ki, insan yaxşılıqlar edir. Bir də var ki, insan pis işlərdən çəkinir, günah etmir. Günah etməmək, pis iş görməmək hətta müəyyən mənada daha üstündür yaxşı iş görməkdən. Çünki bir tərəfdən günahı edib, bir tərəfdən yaxşı iş görməyə dinimiz müsbət baxmır. Dinimiz deyir ki, sən pis iş görmə, günah etmə - bu, daha üstündür. Çünki yaxşı işlərdən sonra görülən pis işlər, günahlar, yaxşı işlərin də təsirini aradan aparır. Birinci dərəcəli məsələ budur ki, biz pis işlərdən, günahlardan çəkinək.

Vay olsun o insanın halına ki, günah edir, ona görə peşman olmaq əvəzinə, əksinə, ondan ləzzət alır, o günahında israr edir. Həzrət Əli (ə) buyurur: "Allah günahdan ləzzət alan kimsəni zəlil edər". Allah etməsin ki, günahlardan ləzzət alaq. Adam sübh namazına durmaya, namazını tərk edə, ğinaya qulaq asa - bütün bu kimi işlərdən ləzzət ala. Adamlar var ki, digərlərinin haqqını yeyir, digərlərinin qəlbini qırır, insanların arasını vurur və belə işlərdən ləzzət alırlar. Bu insanın xəstəliyi artıq sağalmaz dərəcəsindədir. Bu insan günahlarına görə o qədər peşman olmayıb, o qədər tövbə etməyib ki, artıq günah etməkdən ləzzət alır. Allah belə bir insanı zəlil edər. Bu durumda olan insan zatən elə zəlildir də. Bu insan gör nə qədər bədbəxt, faciəli durumdadır ki, günahlardan ləzzət almaqla yaşayır.

Günahlardan qurtuluş üçün bəsirət və əzm gərəkdir

Böyük mərcələrdən biri buyurur ki, bizim günümüzdə düşdüyümüz böhranlardan çıxmanın iki mühüm yolu var. Bu böhranlardan çıxış iki mühüm mövzuya əməl etməkdən keçir. Bunlardan birincisi - bəsirət, ikincisi isə əzmdir. Biz fərdi həyatımıza, ailə həyatımıza, ictimai, iqtisadi həyatımıza nəzər salsaq, görəcəyik ki, həyatımızda əsasən bu sadə tövsiyəyə əməl etmirik, başqa şeylər axtarırıq. İnsan fərdi qurtuluşa çatmaq istəsə, gərək bəsirətli və əzmkar davransın.

Əgər insanın bəsirəti, tanıması olsa, özünü, Rəbbini, nə üçün yaradıldığını, haradan gəldiyini, hara gedəcəyini tanısa, qəbri barədə düşünsə, mövcudiyyəti haqqında düşünsə - onun halında mütləq bir tərpəniş olar. Eyni zamanda əzmi olsa ki, tövbə etsin, həqiqi tövbəkar olmağa iradəsi olsun - Allah ona inayət edər. Buna görə də, bir çox zikrlərin, istiğfarların bəlli sayda deyilməsinin tövsiyə edilməsinin dəqiq əsası var. Əgər insan iqrar etdiyi istiğfarla yaşasa, bu, onun canına hopar, bütün halı dəyişmiş olar. Belə adamın vəziyyəti fövqəl dərəcədə dəyişər.

Zəmanə Sahibinin (ə.f) Əba Əbdillaha (ə) "Mövlamız" deməsinin mənası

Həzrət Məhdinin (ə.f) Qasim ibni Əla Həmədaniyə yazdığı məktubda bir incə mətləb var. Qasim ibni Əla Həmədani yəmənli idi və İmam Həsən Əsgərinin (ə) də dövründə o Həzrətin (ə) vəkillərindən olub. İmam Məhdi (ə.f) ona yazdığı məktubunda buyurur: "Cümə axşamı günü, şəban ayının 3-ü - bizim mövlamız Həzrət Hüseyn (ə) ibn Əlinin (ə) mövlududur". Yaşadığımız məhərrəm ayı dönəmində bu incə buyuruşa diqqət etmək xüsusilə yerinə düşər. Bu buyuruşda mühüm hissə "bizim mövlamız" hissəsidir. Zəmanə Sahibi (ə.f) Əba Əbdillaha (ə) "bizim mövlamız" deyə müraciət edir. "Bizim" sözü ilə bağlı üləma bir sıra fikirlər irəli sürür. Burada Əhli-beyt (ə) də nəzərdə tutula bilər - hansı ki, Həzrət Məhdi (ə) Əhli-Beytin (ə) təmsilçisidir. Qeyd olunur ki, burada Hüseynsevərlər də nəzərdə tutula bilər. Üləmanın "mövlamız" kəlməsinin üzərində xüsusi təfsiri yanaşmaları var. "Mövla" anlayışı gələn yerdə əbd, nökər, qul var. Allah mövladırsa, Onun mövlalığı, yəni xaliqliyi, rəbbliyi, rəzzaqlığı, vücudi sahibliyi var. Biz də Onun vücudi qullarıyıq. Allah Təala varolma verir, biz varıq, O, verməsə, biz yoxuq. Bizim sahibimizdir. Allahla bağlı "mövla"nın anlamı budur. Allahdan qeyrisi ilə bağlı mövla ibarəsi gələndə də, yenə bunun müqabili quldur, əbddir. Bu anlamda hədisin şərhində üləma buyurur ki, İmam Məhdi (ə.f) Əba Əbdillah (ə) üçün "bizim mövlamız" deməklə əslində demək istəyir ki, Əba Əbdillah (ə) bizi özünün Kərbəladakı nurani qanı ilə zülmdən, şirkdən, qaranlıqdan, bataqlıqdan xilas edib və bu anlamda bizim mövlamızdır. Kimlər ki, Kərbəla qanının bərəkətinə cahillikdən, qaranlıqdan, o zülmətdən, şirkdən, bataqlıqdan çıxıb, İmam Hüseyn (ə) öz qanı ilə onlara mövla, ağa olub. İmam Hüseyn (ə) bu anlamda Hüseyn (ə) nökərlərinin mövlasıdır. Zəmanə Sahibi (ə.f) özünü Əba Əbdillahın (ə) nökərləri, xidmətçiləri zümrəsində təqdim edir. Xoş olsun Əba Əbdillahın (ə) vücudi bəndəliyini arzulayanların halına!

Əba Əbdillah (ə) onu mövla sayanların oddan azad edilməsini istəyər

Burada daha bir incə çalar var. Mövla, qul sahibi Allaha xatir qulu azad edə bilər. Deyər ki, mən səni Allaha xatir azad etdim. Bizim Mövlamız - İmam Hüseyn (ə) Qiyamət günü bu qulları, nökərləri üçün bütün ağrılardan və acılardan azad olmağı Rəbbindən istəyər. Rəbbindən də nə istəsə, cavabı verilər. Çünki, İmam Hüseynin (ə) nəyi var idisə, vermişdi. O Həzrət (ə) Allah yolunda hər bir şeyindən keçmişdi.

Belə bir məşhur əhvalat var: bir çoban olur. Şah gəzintiyə çıxır, ac olurlar. Yolda həmin çobana rast gəlirlər. Çobanın özünün bir heyvanı olur, kəsib verir onlara. Nə südü, nə çörəyi, nə oturacaq yeri var idisə, hamısını verir şaha. Şah qayıdır, həmin kəsdən əvəz çıxmaq istəyəndə, var-dövlətinin yarısını verəndə də az olur. Çünki onun nəyi var idisə, verib, şah isə olanından yarısını verir. Baxmayaraq ki, kəmiyyətcə ondan çoxdur. O çoban nəyi var idisə, vermişdi, bu isə olanından yarısını verir.

İmam Hüseynin (ə) nəyi var idisə, verib. Əli Əsğəri (ə), Əli Əkbəri (ə), Əbülfəzli (ə), ən əzizlərini... Hər şeyini Allah yolunda verib. İndi İmam Hüseyn (ə) onu mövla hesab edənlərə, o kəslərə ki, öz qanı ilə alıb və onlar da indi Əba Əbdillaha (ə) nökər olmağa hazırdır, onları Qiyamət günü azad etməyi Rəbbindən istəyir. İmam Hüseyn (ə) xidmətçiləri Qiyamət günü azad olarlar.

Bu gün dünyada müsəlmanların fərdi, ailə, ictimai, iqtisadi həyatında inkişafı ona görə də bəsirət və əzmə bağlıdır. Əgər bizim Hüseynvari bəsirətimiz olsa, hallarımız xeyli dəyişər. Bu istiqamətdə hərəkət etməyə əzmkarlıq göstərsək, Allah bir qədər də güc və qüvvət verər.

Allahım, bizi İmam Hüseynin (ə) yolunu gedənlərdən, o Həzrərti (ə) özünə mövla hesab edənlərdən qərar ver! Amin!


Hacı İlqar İbrahimoğlu
Milli.Az



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Hacı Sahib - Allah günahkarla həlim davranır
Hacı Sahib - Cənnətlə müjdələniblər - Bu yalnış hədisdir
Hacı Sahib - Cənnət əhlinin məqamı
Hacı Sahib - Dinin gözəlliyi budur ki...
Hacı Sahib - İlahi təqva nədir?
Hacı Sahib - İnsan özünü necə aldadır?
Hacı Sahib - Xanım Zəhra və Peyğəmbərin münasibəti əxlaqı
Hacı Sahib - Siratal mustəqimin mənası
Hacı Sahib - Rəcəb ayında belə zikr etmə OLMAZ
Hacı Sahib - İstəyirsən ölümün gözəl olsun?
Hacı Sahib - İslamın gözəllikləri
Hacı Zahir Mirzəvi - Hüseynə canlar fəda
Hacı Zahir Mirzəvi - Bağışla Ey Bağışlayan
Hacı Zahir Mirzəvi - Ay Zəhra
Hacı Zahir Mirzəvi - Başına Dolanım Əbəlfəz
Hacı Zahir Mirzəvi Hacı Elşən Xəzər - Susuz balam
Hacı Zahir Mirzəvi - Biz Həsrətdəyik
Hacı Zahir Mirzəvi - Gəl ey Şahım
Hacı Zahir Mirzəvi - Bir Ümid Var O Da Sənsən
Hacı Şahin - Allaha təvəkkül et, hər işini həll edəcək
Hacı Şahin - Allah bir bəndəsini Sevərsə ona nələr verər
Hacı Şahin - Məyusluğun səbəbi
Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Dekabr 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor