RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Nə Uçün İmam Sadiq (ə) Şiə Məzhəbinin Banisi Kimi Taniyirlar?

Xəbər lenti

"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi
"BİZ PEYĞƏMBƏRLƏR MİRAS QOYMURUQ" hədisinin dəlil göstərilməsi və onun cavabi...
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı
Vəhdət - günümüzün əsas ehtiyacı...
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu
Azərbaycan ədəbiyyatında İmam Hüseyn (ə) və Məhərrəmlik mövzusu...
Siffeyn savaşı
Siffeyn savaşı...
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri
Mübarək Ramazan ayında xüsusi diqqət edilməli 4 məqam: Ramazan ayının əməlləri...
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)
Ruhuna zülm edilən məzlum imam (İkinci hissə)...
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri
İmam Zamana (ə.f) qarşı müxalifətin səbəbləri...
İzdivacda vasitəçilik
İzdivacda vasitəçilik...
Hədislərdə vəhdətə çağırış
Hədislərdə vəhdətə çağırış...
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?
Erkən nikah: İslam buna “hə” deyirmi?...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam





Online SMS Yaz!
Online Sms:

Nə Uçün İmam Sadiq (ə) Şiə Məzhəbinin Banisi Kimi Taniyirlar?

 
Müəllif: Nokeri-Huseyn | Bölmə: Əhli Beyt (ə.s.) | Vaxt: 12-12-2013, 00:48 | Şərh sayı: (2) | Baxılıb: 13953

Nə Uçün İmam Sadiq (ə) Şiə Məzhəbinin Banisi Kimi Taniyirlar?



Nə Uçün İmam Sadiq (ə) Şiə Məzhəbinin Banisi Kimi Taniyirlar?


İndiyədək bu məsələ haqqında düşünübsünüz ki, İndiyədək bu məsələ haqqında düşünübsünüz ki, nə üçün İmam Cəfər Sadiq (ə)-ı şiə məzhəbinin banisi və biz şiələri isə Cəfəri məzhəbinin ardıcılları kimi tanıyırlar? Şiələrin 12 İmamları olduğu halda bu ad nə üzdən məhz İmam Cəfər Sadiq (əs)-a həsr olunmuşdur? Bildiyiniz kimi İmam Sadiq (əs) şiənin 6-cı İmamı sayılır və burada bu sual ortaya çıxır ki, məgər o imamın həyatından öncə, şiə nə vəziyyətdə olmuşdur? Başqa sözlə nə üçün şiə məzhəbi misal olaraq Ələvi şiəsi, Həsəni şiəsi, Hüseyni şiəsi, Səccadi şiəsi və ya Baqiri şiəsi kimi təqdim olunmayıb və yalnız Cəfəri məzhəbi adlandırılıb?
Bu məsələnin aydınlaşdırılması özü uzun bir zaman tələb edir və biz də burada bunu kamil şəkildə açıqlamaq niyyətində deyilik, inşaallah münasib bir fürsətdə bu məsələ haqda siz əziz oxuculara önəmli məlumat təqdim edəcəyik , lakin elə bu qısa izahatla kifayətlənsəniz , bu demək olar ki, şiə məzhəbi İmam Cəfər Sadiq (əs)-ın tədbirləri, elmi və siyasi fədakarlıqları sayəsində genişlənib yayılması üçün bu məzhəbə Cəfəri məzhəbi adı verilmişdir. Bizim məzhəbimiz Cəfəri məzhəbidir və biz bu adla fəxr edirik. Çünki həzrət Peyğəmbərin (s) əsil islam missiyasını İmam Hüseynin qanında, bəyanını isə İmam Sadiqin təlimlərində tapmaq mümkündür. Cəfəri islamı, Əli əleyhisslamın yolunda cihad etdiyi, Həsən (ə)-ın sülh etdiyi, Hüseyn (ə)-ın şəhid olduğu, Səccad (ə)(Cəfər Sadiqin babası)-ın əsir düşdüyü islamdır. Ələvi şiəliyinin tarixi sübuta yetirmişdir ki, hər kəs Əli (ə) xanədanını çıxmaqla islamı qəbul etsə, bu yolda nə qədər çalışsa belə heç bir yerə çatmayacaq və axırda da müstəmləkəçilərin əlaltısına çevriləcəkdir. Başqa sözlə desək İmam Cəfər Sadiq (əs) şiə məzhəbinin inkişafı üzrə özündən öncə İmamaların riayət və əməl etdikləri işləri səmərəyə çatdırıb. O həzrət əsil və düzgün islam sayılan şiəninin təqdim edəni olub. O şanlı İmam fikir çərçivəsini göstərib və öz şagirdləri və tələbələrini həmin fikir hüdudlarının toplanması üçün alqışlandırırdı. Elə onun təşviqləri nəticəsində Üsuli-Ərbətumeə hazırlanıb, tənzimləndi və şiədə onun əsasında formalaşdı. İmam Sadiq (ə) göstərdi ki , şiə həm bir məzhəbdir və həm hökumət idarə etmək üçün bir metoddur. Şiədə dinlə hökumət bir –birindən ayrılmaz əlaqəyə malikdir. Şiənin yolu elə əhli-beyt (əs)-ın yoludur. Çünki əhlibeyt (əs) İslam Peyğəmbərindən asılı olduqlarına əsasən onun eyni yolunu, tədbirlərini və proqramlarını dəqiq həyata keçirilməsi uğrunda çalışdılar.
Şiə məzhəbi İmam Sadiq (əs)-ın dövründə formalaşdı və Peyğəmbər (sə) və İmam Əli (əs)-ın sünnətləri və ənənələri həmçinin onların ilahi sayılan məfkurələri və düşüncələri ilə necə davranmağı açıq-aşkar oldu və şiəni fiqhi ona əsaslanan bir məktəb formasına çevirdi.

İmam Sadiq(ə)-ın elmi münazirələrdə zirvə səviyyəsi
İmam Sadiq(ə)-ın elmi əzəməti və yüksəkliyinə aid çoxlu sübutlar vardır. Bu məsələ həm şiə, həm də sünni alimlərinin qəbul etdiyi bir mövzudur. Böyük alim və fəqihlər onun elm mərtəbəsinin yüksəkliyi qarşısında diz çökür, onun elm sahəsində üstün olduğunu etiraf edirlər. İmam sadiq 12 mindən artıq tələbə tərbiyə edib. Onun binövrə qoyduğu böyük dini və elmi mərkəzində elm izləyən alimlərin kəşfiyyatlarından hələ də bəşəriyyət faydalanır.
İmam Sadiq (ə) yaranmış əlverişli siyasi vəziyyəti və cəmiyyətin böyük ehtiyacını, həmçinin ictimai şəraitin hazır olduğunu nəzərə alıb atası İmam Baqir(ə)-ın elmi və mədəni inqilabının yolunu davam etdirdi, böyük elm ocağı, böyük məktəb təsis etdi, o dövrün dini və dəqiq elmləri sahəsində sayı dörd minə yaxın qeyd edilmiş Hüşam ibn Hekəm, Məhəmməd ibn Müslim, Əban ibn Təğlib, Hüşam ibn Salim, Mömin Taq, Müfəzzəl ibn Ömər, Cabir ibn Həyyan və s. kimi seçilmiş böyük şagirdlər yetişdirdi. Bu şagirdlərin hər biri öz növbəsində böyük elmi şəxsiyyət və parlaq simalardan olub böyük xidmətlər göstərmişdir. Onlardan bəziləri böyük elmi əsərlər yazmış, çoxlu şagirdlər yetişdirmişlər. Misal üçün qeyd edə bilərik ki, Hüşam ibn Hekəm otuz bir cild, Cabir ibn Həyyan isə müxtəlif elmlər sahəsində, istər dəqiq elmlər, istər təbiət elmləri, istərsə də o dövrdə geniş yayılmış kimya sahəsində iki yüz cilddən artıq kitab yazmışdır, məhz buna görə də “kimyanın atası” ləqəbini almışdır.Hənəfi firqəsinin məşhur banisi Əbu-Hənifə deyirdi: “Mən Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-dan (İmam Sadiqdən) savadlı şəxs görməmişəm. O həmçinin deyirdi: “Mənsur (Dəvaniqi) Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-ı hüzuruna çağıran zaman məni çağırıb dedi: “Camaat Cəfər ibn Məhəmmədin vurğunu olmuşdur, onu məhkum etmək üçün bir sıra çətin məsələləri nəzərində tut.” Mən 40 dənə çətin məsələ hazırladım. Bir gün Mənsur Hiyrədə olarkən məni çağırtdırdı. Məclisə girərkən gördüm ki, İmam Sadiq onun sağında oturub. Ona baxdıqda heybəti məni elə bürüdü ki, heç Mənsuru görəndə elə olmurdum. Salam verib Mənsurun işarəsindən sonra oturdum. Mənsur üzünü İmam Sadiq(ə)-a tutub dedi: “Bu, Əbu-Hənifədir.” O cavab verdi ki, tanıyıram. Sonra Mənsur üzünü mənə tutub dedi: “Ey Əbu-Hənifə! Öz məsələlərini Əbu-Abdullah (İmam Sadiq) (ə) ilə müzakirəyə çıxar.” Mən də məsələləri deməyə başladım. Hər hansı məsələni soruşurdumsa dərhal cavab verirdi ki, sizin bu məsələ barədə əqidəniz filan, Mədinə əhalisinin əqidəsi filan, bizim əqidəmiz də filandır. Bu minvalla düz qırx məsələ soruşdum, hamısına cavab verdi.”
Hənifə deyir ki , O əziz İmamı daima bu üç halda gördüm: ya namaz qılırdı, ya oruc tuturdu, ya da Quran oxuyurdu. Onu dəstəmazsız hədis danışan görmədim. Elm, ibadət və təqvada Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-dan üstün bir şəxsi nə bir göz görmüş, nə bir qulaq eşitmiş, nə də heç kimin fikrinə belə gəlməmişdir.”
Şeyx Müfid yazır: “O həzrətdən o qədər elm söylənilib ki, artıq bütün camaatın yanında məşhur olmuş, onun səs-sədası hər tərəfə yayılmış, nəslindən olanların heç birindən onun söylədiyi qədər elm söylənilməmişdir.”
Məşhur tarixçi ibn Xəllikan yazır: “O, oniki İmamlı şiələrin İmamlarından biri, peyğəmbər ailəsinin böyük şəxsiyyətlərindən olmuşdur. Düzgünlük və doğru danışdığına görə , onu Sadiq adlandırmışlar. Onun fəzilət və kəraməti o həddədir ki, daha bunu şərh etməyə ehtiyac yoxdur. Əbu-Musa Cabir ibn Həyyan Tərtusi onun şagirdi olmuşdur. Cabir İmam Sadiq(ə)-ın təlimlərini ehtiva etmiş və 500 risalədən ibarət olan min vərəq həcmində bir kitab yazmışdır.
Şiələrin 12 İmamları olduğu halda bu ad nə üzdən məhz İmam Cəfər Sadiq (əs)-a həsr olunmuşdur? Bildiyiniz kimi İmam Sadiq (əs) şiənin 6-cı İmamı sayılır və burada bu sual ortaya çıxır ki, məgər o imamın həyatından öncə, şiə nə vəziyyətdə olmuşdur? Başqa sözlə nə üçün şiə məzhəbi misal olaraq Ələvi şiəsi, Həsəni şiəsi, Hüseyni şiəsi, Səccadi şiəsi və ya Baqiri şiəsi kimi təqdim olunmayıb və yalnız Cəfəri məzhəbi adlandırılıb?
Bu məsələnin aydınlaşdırılması özü uzun bir zaman tələb edir və biz də burada bunu kamil şəkildə açıqlamaq niyyətində deyilik, inşaallah münasib bir fürsətdə bu məsələ haqda siz əziz oxuculara önəmli məlumat təqdim edəcəyik , lakin elə bu qısa izahatla kifayətlənsəniz , bu demək olar ki, şiə məzhəbi İmam Cəfər Sadiq (əs)-ın tədbirləri, elmi və siyasi fədakarlıqları sayəsində genişlənib yayılması üçün bu məzhəbə Cəfəri məzhəbi adı verilmişdir. Bizim məzhəbimiz Cəfəri məzhəbidir və biz bu adla fəxr edirik. Çünki həzrət Peyğəmbərin (s) əsil islam missiyasını İmam Hüseynin qanında, bəyanını isə İmam Sadiqin təlimlərində tapmaq mümkündür. Cəfəri islamı, Əli əleyhisslamın yolunda cihad etdiyi, Həsən (ə)-ın sülh etdiyi, Hüseyn (ə)-ın şəhid olduğu, Səccad (ə)(Cəfər Sadiqin babası)-ın əsir düşdüyü islamdır. Ələvi şiəliyinin tarixi sübuta yetirmişdir ki, hər kəs Əli (ə) xanədanını çıxmaqla islamı qəbul etsə, bu yolda nə qədər çalışsa belə heç bir yerə çatmayacaq və axırda da müstəmləkəçilərin əlaltısına çevriləcəkdir. Başqa sözlə desək İmam Cəfər Sadiq (əs) şiə məzhəbinin inkişafı üzrə özündən öncə İmamaların riayət və əməl etdikləri işləri səmərəyə çatdırıb. O həzrət əsil və düzgün islam sayılan şiəninin təqdim edəni olub. O şanlı İmam fikir çərçivəsini göstərib və öz şagirdləri və tələbələrini həmin fikir hüdudlarının toplanması üçün alqışlandırırdı. Elə onun təşviqləri nəticəsində Üsuli-Ərbətumeə hazırlanıb, tənzimləndi və şiədə onun əsasında formalaşdı. İmam Sadiq (ə) göstərdi ki , şiə həm bir məzhəbdir və həm hökumət idarə etmək üçün bir metoddur. Şiədə dinlə hökumət bir –birindən ayrılmaz əlaqəyə malikdir. Şiənin yolu elə əhli-beyt (əs)-ın yoludur. Çünki əhlibeyt (əs) İslam Peyğəmbərindən asılı olduqlarına əsasən onun eyni yolunu, tədbirlərini və proqramlarını dəqiq həyata keçirilməsi uğrunda çalışdılar.
Şiə məzhəbi İmam Sadiq (əs)-ın dövründə formalaşdı və Peyğəmbər (sə) və İmam Əli (əs)-ın sünnətləri və ənənələri həmçinin onların ilahi sayılan məfkurələri və düşüncələri ilə necə davranmağı açıq-aşkar oldu və şiəni fiqhi ona əsaslanan bir məktəb formasına çevirdi.

İmam Sadiq(ə)-ın elmi münazirələrdə zirvə səviyyəsi
İmam Sadiq(ə)-ın elmi əzəməti və yüksəkliyinə aid çoxlu sübutlar vardır. Bu məsələ həm şiə, həm də sünni alimlərinin qəbul etdiyi bir mövzudur. Böyük alim və fəqihlər onun elm mərtəbəsinin yüksəkliyi qarşısında diz çökür, onun elm sahəsində üstün olduğunu etiraf edirlər. İmam sadiq 12 mindən artıq tələbə tərbiyə edib. Onun binövrə qoyduğu böyük dini və elmi mərkəzində elm izləyən alimlərin kəşfiyyatlarından hələ də bəşəriyyət faydalanır.
İmam Sadiq (ə) yaranmış əlverişli siyasi vəziyyəti və cəmiyyətin böyük ehtiyacını, həmçinin ictimai şəraitin hazır olduğunu nəzərə alıb atası İmam Baqir(ə)-ın elmi və mədəni inqilabının yolunu davam etdirdi, böyük elm ocağı, böyük məktəb təsis etdi, o dövrün dini və dəqiq elmləri sahəsində sayı dörd minə yaxın qeyd edilmiş Hüşam ibn Hekəm, Məhəmməd ibn Müslim, Əban ibn Təğlib, Hüşam ibn Salim, Mömin Taq, Müfəzzəl ibn Ömər, Cabir ibn Həyyan və s. kimi seçilmiş böyük şagirdlər yetişdirdi. Bu şagirdlərin hər biri öz növbəsində böyük elmi şəxsiyyət və parlaq simalardan olub böyük xidmətlər göstərmişdir. Onlardan bəziləri böyük elmi əsərlər yazmış, çoxlu şagirdlər yetişdirmişlər. Misal üçün qeyd edə bilərik ki, Hüşam ibn Hekəm otuz bir cild, Cabir ibn Həyyan isə müxtəlif elmlər sahəsində, istər dəqiq elmlər, istər təbiət elmləri, istərsə də o dövrdə geniş yayılmış kimya sahəsində iki yüz cilddən artıq kitab yazmışdır, məhz buna görə də “kimyanın atası” ləqəbini almışdır.Hənəfi firqəsinin məşhur banisi Əbu-Hənifə deyirdi: “Mən Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-dan (İmam Sadiqdən) savadlı şəxs görməmişəm. O həmçinin deyirdi: “Mənsur (Dəvaniqi) Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-ı hüzuruna çağıran zaman məni çağırıb dedi: “Camaat Cəfər ibn Məhəmmədin vurğunu olmuşdur, onu məhkum etmək üçün bir sıra çətin məsələləri nəzərində tut.” Mən 40 dənə çətin məsələ hazırladım. Bir gün Mənsur Hiyrədə olarkən məni çağırtdırdı. Məclisə girərkən gördüm ki, İmam Sadiq onun sağında oturub. Ona baxdıqda heybəti məni elə bürüdü ki, heç Mənsuru görəndə elə olmurdum. Salam verib Mənsurun işarəsindən sonra oturdum. Mənsur üzünü İmam Sadiq(ə)-a tutub dedi: “Bu, Əbu-Hənifədir.” O cavab verdi ki, tanıyıram. Sonra Mənsur üzünü mənə tutub dedi: “Ey Əbu-Hənifə! Öz məsələlərini Əbu-Abdullah (İmam Sadiq) (ə) ilə müzakirəyə çıxar.” Mən də məsələləri deməyə başladım. Hər hansı məsələni soruşurdumsa dərhal cavab verirdi ki, sizin bu məsələ barədə əqidəniz filan, Mədinə əhalisinin əqidəsi filan, bizim əqidəmiz də filandır. Bu minvalla düz qırx məsələ soruşdum, hamısına cavab verdi.”
Hənifə deyir ki , O əziz İmamı daima bu üç halda gördüm: ya namaz qılırdı, ya oruc tuturdu, ya da Quran oxuyurdu. Onu dəstəmazsız hədis danışan görmədim. Elm, ibadət və təqvada Cəfər ibn Məhəmməd(ə)-dan üstün bir şəxsi nə bir göz görmüş, nə bir qulaq eşitmiş, nə də heç kimin fikrinə belə gəlməmişdir.”
Şeyx Müfid yazır: “O həzrətdən o qədər elm söylənilib ki, artıq bütün camaatın yanında məşhur olmuş, onun səs-sədası hər tərəfə yayılmış, nəslindən olanların heç birindən onun söylədiyi qədər elm söylənilməmişdir.”
Məşhur tarixçi ibn Xəllikan yazır: “O, oniki İmamlı şiələrin İmamlarından biri, peyğəmbər ailəsinin böyük şəxsiyyətlərindən olmuşdur. Düzgünlük və doğru danışdığına görə , onu Sadiq adlandırmışlar. Onun fəzilət və kəraməti o həddədir ki, daha bunu şərh etməyə ehtiyac yoxdur. Əbu-Musa Cabir ibn Həyyan Tərtusi onun şagirdi olmuşdur. Cabir İmam Sadiq(ə)-ın təlimlərini ehtiva etmiş və 500 risalədən ibarət olan min vərəq həcmində bir kitab yazmışdır.



Şərhlər

 
 
| | |

yegane

19 mart 2014 13:26 Offline
bu saytdan xeberleri facebook sehifesine elave edirem haalliq verin .. tebiki istinad olunur
 
| | |

Admin

21 mart 2014 22:50 Offline
Halalliq verilib.
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Seyyid Peyman - En insan
Seyyid Peyman - Zeynəb Zeynəb
Hacı Sahib - Səfərdə olanın orucu
Hacı Sahib - Oruc tutan su içə bilər?
Hacı Sahib - Dəstəmazın danışması
Rusif Ucar - Üsyan
Hacı Sahib - İntizar
Hacı Sahib - İntizar çəkmək
Hacı Sahib - Kiçik günahı unutmaq
Hacı Şahin - Dini ehtiyac
Hacı Şahin - Diqqət eləmək
Hacı Şahin - Din təbliğ etmək
Hacı Eldayaq - Allah üçün
Hacı Eldayaq - Allahı unuduruq
Hacı Eldayaq - Allahımızı ucuz satırıq
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu Hacı Möhübbət - Şah səlamun aleyk
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Ağam Əbəlfəz
Azərbaycan İlahi nəğmələr qrupu - Əli kimdir
Seyyid Peyman - Şah salamun aleyk
Hacı Sahib - Şəban ayının əməlləri
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Sentyabr 2019    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor