RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Merac hədisinin işığında qadın və cəmiyyət

Xəbər lenti

Babək müsəlman imiş?
Babək müsəlman imiş?...
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?...
Yaradılışın Sirləri
Yaradılışın Sirləri...
Valideyn həmişə haqlıdırmı?
Valideyn həmişə haqlıdırmı?...
Mürsəl hədis nə deməkdir?
Mürsəl hədis nə deməkdir?...
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür...
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?...
Şahın xarici görünüşü haqqında..
Şahın xarici görünüşü haqqında.....
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?...
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA...

Dini Üsiyyət

Saat

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Merac hədisinin işığında qadın və cəmiyyət

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Slide, Məqalələr | Vaxt: 20-01-2016, 17:08 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 366

Merac hədisinin işığında qadın və cəmiyyət


Merac hədisinin işığında qadın və cəmiyyətMuhəmməd (s) meracda olarkən ümmətin bir qism qadınlarını əzab içərisində görüb. Bu qadınlara hansı əməllərinə görə əzab verildiyinə diqqət etsək, görərik ki, bu əməllər cəmiyyətə ciddi ziyan vurur və fərdi ziyandan çox, ictimai fəsad törədir. Şərhə keçməzdən əvvəl hədisi bütünlükdə qeyd edirik.

Şiə məzhəbinin böyük alimi və elmi simalarından olan İslamın mötəbər hədisçisi Həzrət Əbdüləzim Həsəni (həzrət Hadinin (ə) buyurduğuna əsasən, onun ziyarətinin savabı imam Hüseynin (ə) ziyarətinin savabı ilə bərabərdir) imam Cavaddan (ə), o Həzrət (ə) də ataları vasitəsi ilə Əlidən (ə) belə nəql edir: «Mən və Fatimə (ə) Peyğəmbərin (s) yanına getdik. O Həzrət (s) çox möhkəm ağlayırdı. Soruşdum: «Atam, anam sənə fəda! Ağlamağınızın səbəbi nədir?» Buyurdu: «Meraca aparıldığım gecə ümmətimin bəzi qadınlarını gördüm.Çox şiddətli əzab içində idilər. Onları bu şəkildə görcək, məni ağlamaq tutdu. Başının qabağının tükü ilə Cəhənnəm divarından asılmış bir qadın gördüm. Əzabın şiddətindən beyni qaynayırdı. Dili ilə Cəhənnəm divarına bağlanılmış bir qadın gördüm. Cəhənnəmin ən isti və çirkli maddəsini onun ağız və boğazına tökürdülər. Sinəsi Cəhənnəm divarına yapışdırılmış bir qadın gördüm. Cəhənnəmdə iki ayağından asılmış bir qadın gördüm. Öz bədəninin ətini yeyən bir qadın gördüm. Belə ki, ətindən od yağırdı. Əli-ayağı bağlanılmış bir qadın gördüm. Ona çoxlu ilan və əqrəb hücum etmişdi. Əl-ayağı bağlı olduğu üçün qaçıb qurtara və özünü heç cür müdafiə edə bilmirdi. Kor, kar və lal bir qadın gördüm. Onu od dolu bir tabuta qoymuşdular. Bədəninin dərisi və əti cüzam xəstəliyinə tutulmuş adamın dərisi və əti kimi tikə-tikə olaraq yerə tökülürdü. Üzü və bədəni od tutub yanan bir qadın gördüm. Onu pəncələri ilə qarnındakıları çıxarıb yeməyə vadar edirdilər. Başı donuz başı, bədəni ulaq bədəni olan bir qadın gördüm. O, milyonlarla əzaba düçar olmuşdu. İt sifətində olan bir qadın gördüm. Od arxasından daxil olub ağzından xaric olurdu. Əzab mələkləri Cəhənnəm alətləri ilə onun başına, bədəninə vururdular».
Həzrət Zəhra (ə) ərz etdi: «Mənim məhbubum, gözümün işığı, onların bu dünyada nə etdiklərini və nə üçün bu növ əzablarla qarşılaşdıqlarını mənə söylə». Həzrət (s) buyurdu: «Başının qabağının tükü ilə Cəhənnəm divarından asılan qadın başının qabağının tükünü naməhrəmdən qorumamışdır. Dili ilə Cəhənnəm divarına bağlanmış qadının əri onun dil sancmalarından amanda qalmamışdır. Sinəsi Cəhənnəm divarına yapışdırılmış qadın öz ərinin cinsi tələblərinin doydurulmasına yol verməmişdir. Cəhənnəmdə iki ayağından asılmış qadın ərinin icazəsi olmadan istədiyi yerə gedirmiş. Öz bədəninin ətini yeyən və ətindən od yağan qadın ərindən qeyrisi üçün bəzənir və öz bəzəyini naməhrəm kişilərə göstərirmiş. Əli-ayağı bağlanıb ilan, əqrəb hücumuna məruz qalan qadın namazı yüngül sayar, özünü nəcasət, cənabət və heyzdən paklayıb qüsl verməzdi. Kor, kar və lal qadın ərindən başqası ilə cinsi əlaqədə olub, övlad doğmuş və onu öz ərinin boynuna atmışdır. Od tutan qayçı ilə əti doğranan qadın özünü yad kişilərin ixtiyarına vermişdir. Üzü və bədəni od tutub yanan və pəncələri ilə qarnındakıları çıxarıb yeməyə vadar edilənlər fahişəlik üçünvasitəçilik edər və qadınları kişilərin cinsi tələblərini doydurmaq üçün onlarınixtiyarına verərmişlər. Başı donuz başı, bədəni ulaq bədəni olan və milyonlarla əzaba məruz qalan qadınlar ara vurar və yalançılıqla məşğul olarmışlar. İt sifətində olan, od arxasından daxil olub ağzından xaric olan qadın eyş-işrət məclislərində müğənnilik etmiş və həsəd xəstəliyinə bulaşmışdı».

Hədisin şərhi
1. Başının qabağının tükü ilə Cəhənnəm divarından asılan qadın başının qabağının tükünü naməhrəmdən qorumamışdır.
Təsadüfi deyil ki, Peyğəmbər (s) ilk əzab çəkən qadının əzab səbəbinin hicabsızlıq olduğunu bildirir. Ayələrlə və hədislərlə qəti şəkildəvacib olmuş hicab əmri, İslamın bütünlükdə ideal qadın olmaq çağırışıdır. Bu ideal qadın əxlaqi keyfiyyətlərilə birlikdə, ayə və hədislərdə göstərilən çərçivədə geyinməlidir. Hətta başın qabaq hissəsinin tükü də görünsə, hicab kamil olmaz və yuxarıdakı əzaba səbəb olar. Deməli, hicab cəmiyyətin əmniyyətinin birinci qarantıdır.
2. Dili ilə Cəhənnəm divarına bağlanmış qadının əri onun dil sancmalarından amanda qalmamışdır.
Cəmiyyətin əsas aparıcı və işçi qüvvəsi kişilərdir. Şərq ölkələrində olduğu kimi, Amerika və Avropa ölkələrində də belədir. Siyasət, ticarət və s. kimi sahələrdə qadınların sayını kişilərlə bərabərləşdirmək cəhdi tarix boyu həmişə uğursuzluqla nəticələnib. Kişilər cəmiyyət həyatında daha çox üstün rola sahib olublar. Amma bu işin pərdə arxasında qadınlar durur. Yəni, qadınlar ailələrindəki kişilərlə hörmətlə davranmalı, onlardakı özlərinə inam hissini öldürməməlidirlər. Bütün bunlar isə şirin dillə mümkündür. Hətta kişinin böyük səhvləri də olsa, bunu qadın incəliyi, nəzakəti və şirin dillə həll etmək daha düzgündür. Bəs qadın dili ilə kişiyə əziyyət verərsə, nə baş verər? Əvvəla, kişi evdən əsəbi çıxar və əsəbini işdəkilərin üstünə tökər. İkincisi, öz evini idarə edə bilməyən, təhqir görən kişi, işdə özünü bacarıqsız hiss edəcək ki, bu da cəmiyyətə bir başqa zərbədir. Daha ağır nəticələr isə ailələrin dağılması və uşaqların ailə mühitindən məhrum olaraq böyüməsidir. Acı dilli olmağın ziyanlarından çox yazmaq olar. Bircə onu demək kifayətdir ki, bütün ictimai mənşəli məsələlər kimi, bu məsələ də onlarla, yüzlərlə, bəzən minlərlə insanın haqqına girməyə bais olur.
3. Sinəsi Cəhənnəm divarına yapışdırılmış qadın öz ərinin cinsi tələblərinin doydurulmasına yol verməmişdir.
Fahişəlik və pozğunluq bütün cəmiyyətlərin bəlasıdır. Bu bəladan çıxış yolu isə normal ailələrin qurulmasındadır. Bəs normal ailədə cütlər bir-birilərinin cinsi ehtiyaclarına lazımi cavab vermirlərsə? Xüsusilə, təbiət etibarilə kişilərin cinsi tələblərinin daha mütəmadi və təxirəsalınmaz olduğunu nəzərə alsaq, onların həyat yoldaşlarının bu tələblərə cavab verməməsi təkcə ailə üçün deyil, bütün cəmiyyət üçün təhlükə mənbəyidir. Belə hallar pozğunluğun artmasına səbəb olur. Pozğunluq təkcə mənəvi-əxlaqi cəhətdən yox, həm də bir çox yoluxucu xəstəliklər mənbəyi olduğu üçün(onlardan bəzisi öldürücüdür) cəmiyyətə böyük təhlükə yaradır. Əlbəttə, bu iş ailənin dağılmasına da səbəb olabilər ki, bu da bütöv bir problemlər ordusunu bərabərində gətirər.
4. Cəhənnəmdə iki ayağından asılmış qadın ərinin icazəsi olmadan istədiyi yerə gedirmiş.
Bütün müəssisələrdə olduğu kimi, ailə müəssisəsində də bir başçı, bir müdir ola bilər. Bu, hər hansı bir işin müvəffəqiyyətlə nəticələnməsinin yeganə yoludur. Təsəvvür edin ki, bir dövlətin iki prezidenti var. Nəinki dövlət, hətta kiçik bir sex də iki müdirli olsa, tezliklə məhv olar. Ailə də kiçik bir dövlətdir. İlahi göstərişlər bizə ailə başçısı kimi kişini məsləhət görür və qadının harasa gedərkən həyat yoldaşından icazə almasını vacib sayır. İnsan ağlı və təcrübəsindən qaynaqlanan dünyəvi psixoloji nəzəriyyələr də kişinin əsl başçı, məsuliyyət sahibi olduğu ailələrin daha normal münasibətlərə sahib olduğunu təsdiq edir. Əks təqdirdə, yəni, qadının başçı olduğu, kişinin isə hökm vermək ixtiyarından məhrum olduğu ailələr dağılmasa da, psixoji cəhətdən problemli övladlar yetişdirirlər və bunun ziyanı da yenə cəmiyyətə qayıdır.
5. Öz bədəninin ətini yeyən və ətindən od yağan qadın ərindən qeyrisi üçün bəzənir və öz bəzəyini naməhrəm kişilərə göstərirmiş.
Burada söhbət pozğunluqdan getməsə də, bu pis işə rəvac verən əməldən gedir. Ərindən başqası üçün bəzənən qadın nə qədər namuslu olsa da, başqalarını təhrik etmiş olur. Gənclər arasında aparılan sorğu da onu göstərir ki, onları pozğunluq yuvalarına aparan və ya onanizm və s. kimi pis vərdişlərə qurşanmağa vadar edən qüvvə küçədə-bacada gördükləri bəzəkli qadinlardır. Cəmiyyət içərisində cəzbedici geyimlərdən istifadə edib bəzənən qadının neçə-neçə yuva yıxdığının, neçə nəfəri günaha sürüklədiyinin hesabını yalnız Allah bilir. Nəticədə, belə qadın həm özü Allahın qəzəbinə düçar olub Cəhənnəm əzabına məruz qalır, həm də bir çox insanı özü ilə birlikdə Cəhənnəmə yuvarladır.
6. Əli-ayağı bağlanıb ilan, əqrəb hücumuna məruz qalan qadın namazı yüngül sayar, özünü nəcasət, cənabət və heyzdən paklayıb qüsl verməzdi.
Əsas məsələlərdən biri budur: özü pak olmayan, pak cəmiyyət yarada bilməz. Aləmlərin Rəbbinin göstərişlərini yüngül sayan, yüksək dəyərlərdən məhrum olar. Belə insanların cəmiyyətə faydalı olması, yalnız vicdanlarının səsini dinləməklə mümkün ola bilər. Bu da çox çətin başa gəlir. Axı şeytan daim insana nüfuz etməyə çalışır və onun qarşısını alan qüvvə bəndənin Allahla ünsiyyəti, xüsusilə namazıdır! Bir insanın namaz qılmaması, onun Allahın razılığına can atmaması kimi qiymətləndirilə bilər. Allahın razılığına çalışmayan, təbii ki, nəfsinin razılığına doğru yönələcək və şəxsi mənfəətləri naminə hər bir şeyə razı olacaq. Belə düşüncə tərzi isə bir çox ictimai bəlaların mənbəyidir.
7. Kor, kar və lal qadın ərindən başqası ilə cinsi əlaqədə olub, övlad doğmuş və onu öz ərinin boynuna atmışdır.
İnsan həyatıbir qadın və bir kişinin birgə həyatı ilə başlayır. Əgər bu başlanğıc halal yolla, namus və iffət prinsiplərinə əsaslansa, mənəvi cəhətdən sağlam övladlar dünyaya gələr. Əks halda, xəmiri haramla yoğrulmuş insanların daxili, elə bünövrədən şeytanın məskəni olar. Xüsusilə, ərli bir qadının başqasından uşaq dünyaya gətirib bu məsələni gizlətməsi, azğınlığın son həddidir. Dünyada ən azğın nəzəriyyələr və kütləvi qırğınlar, məhz belə haram cütləşmədən dünyaya gələn insanlar tərəfindən törədilir. Həmçinin buyurulur ki, Peyğəmbər və İlahi rəhbərləri – məsum imamları yalnız haramzadələr, yəni kəbinsiz dünyaya gələn insanlar qətlə yetirə bilirlər. Belə övladlar Allahın sonsuz lütfü və öz ciddi-cəhdləri sayəsində hidayət olub ibadət əhli olsalar da, İslam əhkamı onların dini rəhbər olmasını qadağan edir. Bu, onlardan asılı olmayaraq, bünövrələrinə qoyulmuş haramın istənilən vaxt aşkar olaraq cəmiyyətdəki insanlara ziyan vurmasının qarşısını almaq üçündür. Əlbəttə, ruh elmindən insanlara az şey məlumdur və biz haramdan dünyaya gələn insanların xüsusiyyətini tam olaraq dərk edə bilmirik. Odur ki, qeyd etdiklərimizlə kifayətlənirik.
8. Od tutan qayçı ilə əti doğranan qadın özünü yad kişilərin ixtiyarına vermişdir.
Pozğunluq barədə yuxarıda bir qədər qeyd etmişik. Yazılanlara əlavə olaraq qeyd etməliyik ki, qadınların pozğunluğu böyük bəladır. Birincisi, müxtəlif yoluxucu xəstəliklər mənbəyi olan belə qadınlar, pul qazanmaq üçün ölümcül xəstəlikləri belə yaymaqdan çəkinmirlər. İkincisi, kifayət qədər tez-tez rast gəlinir ki, belə qadınlar təsadüfi “müştəri”dən uşaq dünyaya gətirirlər. Məlumdur ki, belə uşaqlar həm haramdan doğulduğu, həm də pozğun qadının tərbiyəsində olduqları üçün cəmiyyət üçün böyük bir təhlükə mənbəyidirlər.
9. Üzü və bədəni od tutub yanan və pəncələri ilə qarnındakıları çıxarıb yeməyə vadar edilənlər fahişəlik üçün vasitəçilik edər və kişilərin cinsi tələblərini doydurmaq üçün qadınları onların ixtiyarına verərmişlər.
Yenə pozğunluğa rəvac verən mühüm məsələdən – pozğunluq yuvalarından söhbət gedir. Çox qızlar ismətlərini (istəyərək və ya istəməyərək) məhz belə məskənlərdə itirir, bu yolun yolçusuna çevrilirlər. Fahişəlik üçün vasitəlik edən şəxsin qadın olması, məsələni bir az asanlaşdırır. Axı qızlar kişilərdən çəkindiyi üçün qadınlara daha çox etimad edir. Bir sözlə, indi haqqında daha çox eşitdiyimiz insan alverçilərini dünyada məhkəmə məsuliyyəti gözlədiyi kimi, axirətdə də yuxarıda qeyd olunan acı bir əzab gözləyir.
10. Başı donuz başı, bədəni ulaq bədəni olan və milyonlarla əzaba məruz qalan qadınlar ara vurar və yalançılıqla məşğul olarmışlar.
Cəmiyyətin bəlaları çoxdur və onların ən böyükləri ara vurmaq və yalandır. Hədislərdə buyurulur ki, yalan bütün pisliklərin başıdır. Yalan deyən insandan hər cür pis işi gözləmək olar. Çünki o, yalan söyləməkdən çəkinmədiyi üçün hər vəziyyətdə insanların nəzərində öz nüfuzunu qoruyub saxlaya bilir. Ara vurmaq isə iki insan arasına düşmənlik sala bildiyi kimi, böyük bir müəssisəni dağıtmağa, hətta dövlətlər arasında müharibə salıb milyonların qanını axıtmağa müqtədir olan iyrənc bir işdir.
11. İt sifətində olan, od arxasından daxil olub ağzından xaric olan qadın eyş-işrət məclislərində müğənnilik etmiş və həsəd xəstəliyinə bulaşmışdı.
Eyş-işrət məclisləri bütün müqəddəsliklərin yoxa çıxdığı, bir çox fəsadların – qumar, içki, narkotik, pozğunluq və s. baş verdiyi məclislərdir. Belə məclislərdə, adətən, müğənni qadınlar məclici daha da xoşagəlimli, cəlbedici edirlər. Yalnızca həmin qadının oxuduğu musiqini dinləyib simasına tamaşa etmək üçün gələn insanlar da az olmur. Əlbəttə, müğənni qadın da məclisə insanları cəlb etmək üçün bacardıqca cəlbedici, şəhvətamiz geyim və hərəkətlərə üstünlük verir. Nəticədə, böyük bir ictimai bəlanın təşkilatçısına çevrilir. Həsəd aparmağın da insanlar arasında necə pis işlərə səbəb olduğu məlumdur. Bu pis xüsusiyyət qardaşı-qardaşa, ananı balaya düşmən edə bilir. (Həsəd barədə müxtəlif kitablardan daha geniş məlumat əldə etmək olar.)
Yuxarıda sadalananlar barədə bir ümumiləşdirmə aparmaq istərdik:
1, 3, 5, 7, 8, 9, 11 saylı xüsusiyyətlər pozğunluq, ona rəvac verən xüsusiyyətlər barədədir. “Merac”hədisində qadınlar barədə qeyd olunan 11 xüsüsiyyətdən 7-sinin birbaşa pozğunluqla əlaqəli olması, bu bəlanın əhəmiyyətinin göstəricisidir.
Qalan xüsusiyyətlərdən ikisi isə dil ilə yoldaşına əziyyət verən, ondan icazəsiz evdən çıxan qadınlar haqqındadır. Bu xüsusiyyətlər cəmiyyətdə aparıcı rola malik olan kişilərə evdə rahat və hörmət dolu bir şərait yaratmaqla əlaqəlidir. Evdən əsəbi çıxan və ailə başçısı kimi saya alınmayan kişilərin (bu səbəblərə görə) yol verdiyi xətalara, (işlədiyi sahələrdəki) insanlarla əsəbi davranışlarına evlərindəki qadınlar da şərikdir.
Digər xüsusiyyətlər isə ara vurmaq, yalan və həsəd aparmaqla əlaqəlidir. Bunlar qadınların cəmiyyət həyatında birbaşa iştirakı ilə əlaqəlidir. Təəssüf ki, bu xüsusiyyətlər (yalan istisna olmaqla) qadınlarda kişilərə nisbətən daha çox olur. Belə xüsusiyyətə malik qadınlar cəmiyyətin normal fəaliyyətinə pozucu, dağıdıcı təsir göstərir.
Son olaraq görürük ki, bu hədisdə cəmiyyətə qadınlardan gələ biləcək bütün qlobal bəlalar sadalanıb. Bu bəlalar dünya həyatını qaraltdığı kimi, axirətdə də şiddətli əzab mənbəyidirlər. Tezliklə imam Mehdinin (ə) zühuru ilə bütün dünya cəmiyyəti fəsad və bəlalardan xilas olar, inşallah. Bunun üçün də, qadınların yuxarıdakı xüsusiyyətlərdən uzaq olması üçün məqsədyönlü iş aparılmalıdır. Beləliklə, ağamızın zühuruna ən gözəl şəkildə hazırlaşmış olarıq. Axı cəmiyyətin bəlası da, xilası da qadınlardan asılıdır!



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Hacı Sahib - Allah günahkarla həlim davranır
Hacı Sahib - Cənnətlə müjdələniblər - Bu yalnış hədisdir
Hacı Sahib - Cənnət əhlinin məqamı
Hacı Sahib - Dinin gözəlliyi budur ki...
Hacı Sahib - İlahi təqva nədir?
Hacı Sahib - İnsan özünü necə aldadır?
Hacı Sahib - Xanım Zəhra və Peyğəmbərin münasibəti əxlaqı
Hacı Sahib - Siratal mustəqimin mənası
Hacı Sahib - Rəcəb ayında belə zikr etmə OLMAZ
Hacı Sahib - İstəyirsən ölümün gözəl olsun?
Hacı Sahib - İslamın gözəllikləri
Hacı Zahir Mirzəvi - Hüseynə canlar fəda
Hacı Zahir Mirzəvi - Bağışla Ey Bağışlayan
Hacı Zahir Mirzəvi - Ay Zəhra
Hacı Zahir Mirzəvi - Başına Dolanım Əbəlfəz
Hacı Zahir Mirzəvi Hacı Elşən Xəzər - Susuz balam
Hacı Zahir Mirzəvi - Biz Həsrətdəyik
Hacı Zahir Mirzəvi - Gəl ey Şahım
Hacı Zahir Mirzəvi - Bir Ümid Var O Da Sənsən
Hacı Şahin - Allaha təvəkkül et, hər işini həll edəcək
Hacı Şahin - Allah bir bəndəsini Sevərsə ona nələr verər
Hacı Şahin - Məyusluğun səbəbi
Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Dekabr 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor