RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Sələfilərin cinayətləri

Xəbər lenti

Babək müsəlman imiş?
Babək müsəlman imiş?...
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?
Camaat namazı zaman imam-camaat üçün vacib olan “ədalət” anlayışının mənası nədir?...
Yaradılışın Sirləri
Yaradılışın Sirləri...
Valideyn həmişə haqlıdırmı?
Valideyn həmişə haqlıdırmı?...
Mürsəl hədis nə deməkdir?
Mürsəl hədis nə deməkdir?...
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür
Bu gün Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günüdür...
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?
Səfərdə qəzaya gedən namazın qəzası necə qılınmalıdır?...
Şahın xarici görünüşü haqqında..
Şahın xarici görünüşü haqqında.....
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?
Namazdan sonra hansı duaları oxumaq məsləhətdir?...
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA
Xərçəngdən qorunmaq üçün 4 VACİB QAYDA...

Dini Üsiyyət

Saat

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Sələfilərin cinayətləri

 
Müəllif: Nokeri-Huseyn | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 5-09-2013, 02:56 | Şərh sayı: (3) | Baxılıb: 1655

Sələfilərin cinayətləri



Sələfilərin cinayətləri



Şiə məzhəbinə mənsub olanlarla sələfilər (vəhhabilər) arasında olan münasibətlər 1926-cı ildə keçirilmiş Ərtaviyyə konfransı keçirilən zamandan sonra yüksəlmə xətti ilə birlikdə gərginləşməyə başladı. Bu konfransda "Sələfi qardaş qəbilələr" Imam (daha sonra kral təyin olunmuş) Əbdül-Əzizə qarşı birləşdilər.

Vəhhabilər bir çox hallarda Əbdül-Əzizin gördüyü işləri tənqid edirdilər. Bunlardan bəziləri: Islam krallığı qadağan etdiyi halda Əbdül-Əzizin özünü kral elan etməsi, vəhhabilərin sehr vasitəsi olaraq qəbul etdikləri maşın, teleqraf və televizorun onun tərəfindən istifadə edilməsi, Əbdül-Əzizin "əl-Ihsa", "əl-Kutəyf" kimi bölgələrdə şiələrə qarşı çıxmaması.Kral Əbdül-Əziz "Sələfi qardaşlar"ın istəklərini 1927-ci ildə baş tutmuş Riyad konfransına həvalə etdi. Fətva qurumundan çıxan qərar şiələrin "düzgün islama" beyətə məcbur edilmələri idi. Bu Islam Şeyx Muhəmməd ibn ƏbdülVəhhabın "Tovhid" kitabına əsasən olmalı idi. Fətvada batil dinlərin özlərini göstərmələri qadağan edilməsi, Kərbəla və Nəcəf kimi şəhərləri ziyarət etmələrinə əngəl yaradılması və "bidətləri yerinə yetirmək üçün təmir edilən məscidlərin" sökülməsinin lazım olması deyilirdi. "Bu vəziyyəti qəbul etməyən şəxslər müsəlmanların isə yaşadığı bölgələrdən sürgün edilməsi" lazım gəlirdi.Kral Əbdül-Əziz bu fətvanın bəndlərindən sadəcə Aşura mərasimlərinin qeyd edilməsinə əngəl törədən məsələni səsə qoydu. O biri yandan Mədinədəki Bəqi qəbrstanlığında müqəddəs imamlarmızın (ə) pak məzarları viran edildi. Ingilislər sələfilərin istəklərinin daha artıq dərəcədə yerinə yetirilməsini qəbul etməmişdilər. Kral Əbdül-Əziz sələfilərin bəzi qəbilələri ilə qarşıqarşıya qalmışdı. Bu hal şiələri yaxınlaşan fəlakətdən uzqlaşdırdı. Buna rəğmən rejimin "şiə mərasimlərini qeyd etmələrinə əngəllər" adlı qərarı şiə bölgələrində yerinə yetirildi. Bunun da iqtisadi bir səbəbini söyləməyə lüzum belə yoxdur. Çünki şiələr zəngin və münbit ərazilərdə məskunlaşmışdılar. "Əl-Ihsa" ərəb yarımadasının qida anbarı və su qaynağı idi. Bu hal Məlik Əbdül-Əzizin şiə ərazisinə qoyulan vergiləri düşünərək onların düşmən kimi qəbul etməsini əngəlləyirdi.Sələfilərin şiələrlə müharibəsi hər zaman davam edirdi. Bu müharibə Əbdül-Əzizin övladları dövründə də davam etdirildi. Şiələr hər bir zaman mənəvi və maddi təzyiqlərə məruz qalırdılar. Idarəçilər tərəfindən də şiələrə qarşı şiddət və zülm tüğyan edirdi. Belə olan halla hökümət sələfiliyə haqq din ilə bağlı olduğunu isbat etməyə çalışırdı. Başqa bir yandan sələfilərin şiələrin sünnətdən çıxdıqlarına dair inancları şiələrə düşmən kimi baxmalarına səbəb olurdu. Bu məzhəb şiələrin hazır və hakim imama deyil qeyb olmuş imama inanmalarına etiraz edirdi.Səudiyyə Ərəbistanında şiələrlə bir yerdə yaşamağın mümkün olduğuna inanan qruplar da var idi. Lakin bunlar da şiələri zimmilərlə bi gözdə görürdülər. (Zimmi müsəlman ölkəsində yaşayan qeyri müsəlmanlara deyilir) Sələfilər digər tərəfin (Səud ailəsinin) sələfi məzhəbindən uzaq və müasir bir idarə etmə sistemi yaratmaq istədiklərini hiss edincə aralarında olan bağlılıqlar zədələnməyə başladı. Bu halda hər iki tərəf birbirilərinə qarşı müxtəlif vasitələrdən istifadə etməyə başladılar ki, şiələr də bu vasitələrdən biri idi. Necə ki, "ƏsSüblə" müharibəsi müasir bir dövlətin yaradılması və ikili idarəçiliyin sonu idi. Bu müharibə ilə sələfilərin gücü azaldı. Amma bu çox da uzun sürmədi, yenə də sələfilər qüvvətləndilər, Səud ailəsi ilə onların arasında olan münasibətlərdə şiələrdən vasitə olaraq istifadə olunurdu.

Sələfilər 1925-ci ildə siyasi idarəçilərlə mücadilə edərək şiələrin ibadətlərini yerinə yetirmələrini yasaqlamaq istədilər. Ardınca Əhli-Beytə (ə) dua etmələrinin qadağan edilməsi, Muhəmmədin (s) və Əlinin (ə) şəhadət ildönümləri zamanı yerinə yetirilən mərasimlərin əngəllənməsini, Kərbəla və Nəcəf kimi müqəddəs bölgələri ziyarət etmələrinin qadağan olunmasını istədilər. Sələfilər bundan sonra daha da quduz it kimi quduraraq şiələrin Muhəmməd ibn ƏbdülVəhhabın əsərlərindən zorla dərslik kimi istifadə etmələrini və "əl-Ihsa" ərazisindəki ibadət yerlərinin viran edilməsini tələb etdilər. Kral Əbdül-Əziz sələfilərin bu tələblərinə qarşı çıxdı və "əs-Süblə" deyilən ərazidə sələfilərlə müharibə etmək məcburiyyətində qaldı. Bu çətin müharibədən sonra sələfilər yaralılarını topladılar, işlərini yoluna qoymaq və yaralılarını sağaltmaq üçün kəndlərə səpələndilər. Uzun zaman keçməmiş şiələrə qarşı olan istəkləri ilə yenidən geri döndülər. Bu qayıdışlarında öldürmə yox idi: embarqo, şiddət, zülm və dinsiz adlandırma var idi .Müasir sələfilər Şeyx Əbdül-Əziz ibn Bazın şiə haqqında "Böyük şirk sahibləri" kimi verdiyi fətva üzrə hərəkət edirlər. Deməli sələfilərin şiələrlə aralarında olan problemlərin "Tovhid" nöqtəsində olduğunu deyə bilərik. Bu nöqtədə sələfilər qəbrləri ziyarət etməyi özlərinə görə şirk bilirlər. Belə olan halda tərəflərin birbirilərini dinsiz adlandırmaları şiddətli ixtilaflara səbəb olur. Sələfilər şiələrə qarşı Ibn Bazın sözləri ilə yola çıxdılar. Şiələr də sələfiləri haqlı olaraq dinsiz adlandıraraq onları xariciliklə, ƏhliBeytə (ə) sevgiyə dəvət edən Rəsulun (s) sünnət yolu ilə getməməsində ittiham edirdilər. Sələfi şiə mücadiləsi məzhəb ixtilaflarına qarışdı.

Alimlər Səudi Ərəbistanında milli azlıqların problemlərinin şiələrin çəkdiyi sıxıntılar kimi olduğunu qeyd edirlər. Amma fərq bundadır ki, şiələrin düşüncələrini ifadə etmə haqlarına əngəl törədilir. Bu da var ki, qeyd etdiymiz kimi təkcə şiələr problemlərlə üzləşmirlər. Səudiyyə Ərəbistanında malikilər, hənəfilər, şafiilər, zeydilər və neçəneçə başqa məzhəblər sələfilər tərəfindən yaradılan problemlərlə üzləşirlər. Ancaq qərbdəki şiələrin təhsil və yaşamaq hallarının nisbətən yüksəlməsi haqlarını tələb etmə hallarını irəli çəkir. Başqa bir tərəfdən digər məzhəblərin çəkdiyi sıxıntıların şiələrin çəkdiyi sıxıntılar həcmində olduğunu deməliyik. Çünki hər kəs ifadə və iradə azadlığına möhtacdır və bir çox insanlar onlara zülm edənlərin istəklərinə boyun əyirlər. Şiələrin məruz qaldığı təziqlər səudi qadınların məruz qaldığı təzyiqdən fərqli deyildir. Səudu Ərəbistanında qadınlar səud kişisinin təzyiqinə məruzdur. Çıxış yolu sıxıntını təmin etməkdə deyil, sıxıntını kökündən qazmaqdadır. Bunun üçün də hamılıqla batil əqidəli sələfilərlə mübarizə aparmalıyıq. Vətəndaşlar inancı, irqi və cinsindən asılı olmayaraq hissiyyatının qorunduğu, azad olduqları zaman yaşadıqları yerə vətən deyərlər. Amma Səudiyyə Ərəbstanında bu hallar yoxdur. Onun üçün də yuxarıda qeyd etdiymiz kimi həmin ölkədə şiələr və bir çox başqa məzhəblər təzyiqlərə məruz qalırlar.Unutmayaq ki, hal hazırda vəhhabilər xarici dövlətlərin maddi və mənəvi dəstəyi ilə ana torpağmızda qorxunc virus kimi yayılmaqdadırlar. Onlar özlərinin batil və köksüz məzhəblərini təbliğ edərək gənc nəslin nümayəndələrini öz təsirləri altına alırlar. Bu da gələcəkdə çox acınacaqlı və qarşısı alınması çətin olacaq bir qarşıdurmanın meydana gəlməsinə zəmin yaradır. Əziz həmvətənlərimiz, öz dinimizi öyrənməkdə səhlənkarlıq etməyək. Çünki ilk olaraq bu, bizim Allah qarşısındakı borcumuz və müqəddəs bir vəzifəmizdir.Peyğəmbərimizin (s) əmanət qoyduğu Quran və ƏhliBeytin (ə) bizə şəfaətçi olmaları ümidi ilə.Hazirladi Islam Araşdirmalar Qrupu.Islam Media


Şərhlər

 
 
| | |

DamLa

3 yanvar 2014 22:14 Offline
niye selefileri tenqid edirsiz??mende selefiyem he??
 
| | |

Admin

17 yanvar 2014 01:31 Offline
DamLa,
DamLa,biz selefileri tenqid yada tehqir elemirik son zamanlarda onlarin elediklerine baxin xeberlerde onlarin elediyi hereketleri izleyin ve gorun ki onlar neler edirler hm Dovletimize qarwi hem de milletimize qarwi.
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Hacı Sahib - Allah günahkarla həlim davranır
Hacı Sahib - Cənnətlə müjdələniblər - Bu yalnış hədisdir
Hacı Sahib - Cənnət əhlinin məqamı
Hacı Sahib - Dinin gözəlliyi budur ki...
Hacı Sahib - İlahi təqva nədir?
Hacı Sahib - İnsan özünü necə aldadır?
Hacı Sahib - Xanım Zəhra və Peyğəmbərin münasibəti əxlaqı
Hacı Sahib - Siratal mustəqimin mənası
Hacı Sahib - Rəcəb ayında belə zikr etmə OLMAZ
Hacı Sahib - İstəyirsən ölümün gözəl olsun?
Hacı Sahib - İslamın gözəllikləri
Hacı Zahir Mirzəvi - Hüseynə canlar fəda
Hacı Zahir Mirzəvi - Bağışla Ey Bağışlayan
Hacı Zahir Mirzəvi - Ay Zəhra
Hacı Zahir Mirzəvi - Başına Dolanım Əbəlfəz
Hacı Zahir Mirzəvi Hacı Elşən Xəzər - Susuz balam
Hacı Zahir Mirzəvi - Biz Həsrətdəyik
Hacı Zahir Mirzəvi - Gəl ey Şahım
Hacı Zahir Mirzəvi - Bir Ümid Var O Da Sənsən
Hacı Şahin - Allaha təvəkkül et, hər işini həll edəcək
Hacı Şahin - Allah bir bəndəsini Sevərsə ona nələr verər
Hacı Şahin - Məyusluğun səbəbi
Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Ən Çox Oxunanlar

Təqvim

«    Dekabr 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor