RSS
 

Login:
Şifrə:
» » Vəhhabilərin cavab verə bilmədiyi 10 sual

Xəbər lenti

Özünü tərbiyə və təqva
Özünü tərbiyə və təqva...
Xanım Fatimeyi-Zəhranın “Fədək” xütbəsi
Xanım Fatimeyi-Zəhranın “Fədək” xütbəsi...
Hacı Sahib - Cümə Xütbəsi - Vəsilə axtarmaq (14-cü hissə) (26.04.2024)
Hacı Sahib - Cümə Xütbəsi - Vəsilə axtarmaq (14-cü hissə) (26.04.2024)...
Həyatı Cənnətə çevirəcək həyat yoldaşı
Həyatı Cənnətə çevirəcək həyat yoldaşı...
Hicab taxmamaq üçün bəhanə gətirənlərə CAVAB
Hicab taxmamaq üçün bəhanə gətirənlərə CAVAB...
20 il yalnız Quran ayələri ilə danışmış qadın
20 il yalnız Quran ayələri ilə danışmış qadın...
Naməhrəmlə əl verənin aqibəti
Naməhrəmlə əl verənin aqibəti...
Duaların qəbulu üçün şərtlər
Duaların qəbulu üçün şərtlər...
Vaxtımızın qədrini bilək
Vaxtımızın qədrini bilək...
Bir tövbənin tarixçəsi
Bir tövbənin tarixçəsi...

Dini Üsiyyət

Saytı bəyəndin?

Bəli
Xeyr

Namaz vaxtları

Saat

Son Şərhlər

FaceBook

Qan yaddaşımız

Dini yьkləmələr


Hacı Sahib


Hacı Şahin


Ocaq Necad ağa


Firuqi ağa


Mir Cəfər ağa


Hacı Qürbət


Hacı Əhliman


Hacı Ələmdar


Hacı Ramil


Hacı Samir


Hacı Vasif

Reklam






Vəhhabilərin cavab verə bilmədiyi 10 sual

 
Müəllif: Admin | Bölmə: Məqalələr | Vaxt: 12-02-2015, 15:17 | Şərh sayı: (0) | Baxılıb: 17513

Vəhhabilərin cavab verə bilmədiyi 10 sual


Vəhhabilərin cavab verə bilmədiyi 10 sual


Aşağıdakı suallar vəhhabilərin mövqeyini onların özlərinə əsaslanaraq təyin etmək üçün hazırlanıb.

Düşünürəm ki, bu suallar onlara, atalarının inanclarından doğan boş təəssublərdən azad olub, özlərini tanımağa və şiələri ittiham edərək onların əleyhinə hər hansı bir nəticəyə gəlməzdən əvvəl dərindən düşünməyə kömək edəcək. Fikrimcə, sələfi alimləri bu suallara qaneedici cavab verməkdən acizdirlər.

1-ci sual: Şiələrdən fərqli olaraq, siz, müt`əni (müvəqqəti kəbini) haram bilirsiniz və şiələri, müt`əni Ömərin haram etdiyini iddia etdiklərinə görə tənqid atəşinə tutub deyirsiz ki, bunu Peyğəmbərin (salləllahu aleyhi va əlihi va səlləm) özü haram edib. O zaman, öz kitablarınızdakı, müt`əni Peyğəmbər (salləllahu aleyhi va alihi va səlləm) tərəfindən halal edildiyini bildirən səhih hədisləri necə izah edə bilərsiz? Məsələn, Səhih Müslimin “Ən-nikah” kitabının “Nikahul-mut`ə va tahrimuhu” babında Cabir ibni Abdullah va İbni Abbas kimi böyük səhabələrdən nəql olunan hədislərdə müt`ənin halal olduğu bildirilir. Cabir ibni Abdullah belə buyurub: “Biz Peyğəmbərin zamanında müt`ə edirdik və o, bunu bizə ömrünün sonunadək qadağan etmirdi. Eləcə də, Əbu Bəkrin hakimiyyəti dövrundə və Ömərin xilafətinin ilk yarısında müt`ə edirdik, Ömərin bunu qadağan etdiyi zamanadək. Ondan sonra isə bu əməli bir daha etmədik.”

Məgər kimsə (səhabə və s.) peyğəmbərin (salləllahu aleyhi va əlihi va səlləm) halal etdiyini haram edə bilərmi? Bu, bidət deyilmi? Bu hədislərin aşağısında Müslim müt`ənin haramlığı barəsində olan hədislər gətirir. Bəzi hədislərdə deyilir ki, mt`ə Xeybər günündə haram edilib, bəzilərində isə mütənin Məkkənin fəthi zamanı peyğəmbər (salləllahu aleyhi va əlihi va səlləm) tərəfindən haram edildiyi deyilir. Maraqlıdır ki, sünni alimləri Müslimdəki olan bütün hədisləri səhih bilirlər. Elə buna görə də bu kitabi “Səhih Müslim” adlandırıblar. İndi biz yuxarıdakı hədislərin hansı birinə inanaq? Bu hədislər bir-birinin ziddinə deyil mi? Hər şeyi ətraflı anladın.

2-ci sual: Sizin çoxsaylı hədis kitablarınızda Quranda təhrifin olduğuna dair rəvayətlər mövcuddur. Məsələn, Səhih Müslimdə “Zəkat” kitabının “Ləv kənə libəni adəm vadiəyn ləibtəqa səlisə” babında Əbu Musa Əşərinin belə dediyi nəql olunur: ”...Ey Bəsrənin Qur`an qariləri, qorxuram ki, Şeytan, sizdən öncəki oxuyucuların qəlbinə girdiyi kimi, sizin də qəlbinizə girər. Çünki onlar, Qur`anı təhrif edib bəzi surələri oxumazdılar. Məsələn, yadımdadır ki, ayələrin sayında “Tövbə” surəsinə bənzəyən bir surə var idi. Lakin o, Qur`andan yox oldu, mən də o surəni unutdum. Yalniz bir ayə yadımdır: “ləv kana li adəmi vadieyn ləibtaqa səlisə”. Səhih kitablarınızda buücur hədislərin olması bunu göstərir ki, sizin məzhəbinizə əsasən, Quran təhrif olunub. Bu məsələni aydınlaşdıra bilərsinizmi?

3-cü sual: Siz Allahın “Tövhidinə” inanırsınızmı? Əgər belədirsə, onda Allahın varlığı vacibul-vucuddur (yəni Allah həmişə olub və olacaq, həddi-hüdudu yoxdur), yoxsa mümkinul-vucud (yəni Allah həmişə var olmayıb və Onun həddi– hüdudu var)? Allah vacibul-vucuddursa, o zaman “Hulul” barəsində nə düşünürsünüz? Hulul Allahın hər hansı diri bədənə yerləşib insanlarla əlaqə qurmasına, yaxud Onun hər gecə Ərşdən bizim birinci göyümüzə (yeddi göydən birincisinə) enib bizdən gecə namazı gözləməsinə inanmaqdır. Sizin bu inancınız Allahın həddi-hüdudu olduğunu bildirmirmi?

4-cü sual: Sizin etiqadınıza görə, imam yaxud xəlifəni Allah yox, insanların özləri təyin edir. Buna görə də siz imamət bəhsini İslamın əsasına daxil etmirsiz. Xəlifənin dini əhəmiyyəti yoxdursa və bu məsələnindinlə heç bir əlaqəsi yoxdursa, nə üçün siz bu barədə şiələrlə daimən mubahisə edirsiz? Bu, bir ixtilaf deyil mi? Məgər siz siyasi məsələləri ancaq siyasətə aid olduğunu demirsiz? Bəs əgər Xilafət və İmamət dini məsələdirsə, o zaman, Qurana əsasən, Allahın sünnəsi dəyişilməzdir. Adəmdən (ə) tutmuş İsa peyğəmbər ( aleyhisalama) dək hansı bir peyğəmbərdən sonra onun səhabələri peyğəmbər vəsisini onun ailə üzvlərini bu haqqdan məhrum edərək özbaşına təyin ediblər? Amma əgər Məhəmməd (s) dən öncə heç bir peyğəmbər öz ailəsindən kənar birisini özündən sonra vəsi seçməmiş olsa, o zaman niyə Allahın sünnəsi rəsulullaha gəldikdə dəyişilibdir? Bizə bu dəyişikliyi sübut edən Quran ayəsi və bir hədis göstərin.

5-ci sual: Siz dörd raşidin xəlifələrin sözundən çıxanları mürtədd (dindən çıxmış) sayırsız. Əbu Bəkrin ona zəkat verməkdən çəkinənlərlə apardığı muharibəni buna misal olaraq gətirmək olar. Siz onları, xəlifənin sözundən çıxdıqlarına görə mürtəd adlandırırsız, halbuki onların arasında Xəlid ibni Vəlidin əliylə həmən münaqişədə öldürülən Malik ibni Ovəynə kimi Peyğəmbər (s) səhabələri də var idi. Əgər belədirsə, onda niyə siz Muaviyə ibni Abu Sufyanı bu dəstə mürtəddlərə aid etmirsiz? Axı o, dördüncü raşid xəlifə olan və Muaviyənin tutduğu vəzifədən azad olunması əmrini verən Əli ibni Abu Talibə (ə) qarşı “ Siffeyn” müharibəsini elan edib. Minlərlə müsəlman qanı axıdmış bu müharibə elə Əlinin (ə) həmən əmri nəticəsində baş verib, çünki Muaviyə Əliyə (ə) tabe olmaqdan boyun qaçırıb. Nəyə əsasən Malik, səhabə olmağına baxmayaraq mürtədd elan olunub, lakin Muaviyə yox? Niyə Muaviyə səhabə olduğu üçün ictihad edə bilər, amma Malik yox? Buna dair dəqiq və məntiqli açıqlama gətirin.

6-ci sual: Peyğəmbər (s) xilafətə işarə etmədənmi dünyasını dəyişib? Əgər belədirsə, onda niyə Bəni Səd səqifəsi zamanı iki şeyx (Əbu Bəkr və Ömər) belə deyirlər: “əl-imamətu minəl-qureyş”(İmamət qureyşdəndir). Məgər onlar hakimiyyətə gəlmək üçün yalan deyirdilər? O zaman niyə Əbu Bəkr peyğəmbərin (s) etdiyinin əksini edərək özündən sonra Öməri xəlifə elan etdi?

7-ci sual: Həzrəti Fatimənin (s.ə) imanı barəsində nə düşünürsünüz? Əgər o, saleh bir qadın idisə, onun ardınca getmək olarmı? Əgər hər səhabə adildirsə, onlardan hər hansı birinin ardınca getmək nicata gətirən yol deyilmi? Saleh deyildisə, o zaman niyə Peyğəmbər (s) buyurub: “Fatimə məndəndir. Onu qəzəbləndirən məni qəzəbləndirmiş olar.” (Səhih Buxari, “Fəzailus-səhabə” kitabı, “Fəzailu Fatimətə bintər-rasuli” babı). Yox, əgər ardınca getmək icazəlidirsə, o zaman, Səhih Buxarinin “Məqazi” (döyüşlər) kitabının “Quzvətu Xeybər” babında deyildiyi kimi, Həzrəti Zəhra (s.ə) iki xəlifədən (Əbu Bəkr və Ömər) narazı idi. O, vəsiyyət – naməsində onların öz cənazə mərasimində iştirak etməmələrini tələb edib. Əgər xanım Zəhra (s.ə) bu iki xəlifədən narazıçılığı İslama zidd deyilsə, onda niyə başqaları onları sevməlidir? Allah öz qəzəbini Fatiməyə (s.ə) bağlayıb, o həzrət isə Əbu Bəkr və Ömərdən narazı halda dünyadan gedib.

8-ci sual: Səhih Buxaridə (4-cü cild, s. 123, Misir çapı) Həsən Bəsridən nəql olunur: “At-təqiyyətu baqiyyətun ilə yavmil - qiyaməti.” (Təqiyyə Qiyamətədək halaldır). Əgər təqiyyə Quran və hədislər əsasında halaldırsa, o zaman niyə sizin təriqətiniz şiələri təqiyyə etdiklərinə görə tənqid edir?

9-cu sual: Siz deyirsiz ki, şiələrin Quranı qırx hissədən ibarətdir və həmçinin deyirsiz ki, onlarda 115-ci surə də mövcuddur. Hətta bu surəni bəzi kitablar və saytlarinizda gətirirsiz. Bu dediklərinizin mənbəsini şiələrin dörd əsas hədis kitablarından (kutubul - ərbəə) gətirin.

10-cu sual: Sizin namazlarınız salavat deyilmədən bitmiş sayılır mı? Belədirsə, bunu tam şəkildə sübut edin. Yox, belə deyilsə, o zaman niyə salavatı namazda yalnız Muhəmməd (s) və onun ailəsinə göndərirsiz, səhabə və zövcələrinə isə yox? Əgər namaz, səhabə və Peyğəmbər (s) xanımlarına salavat göndərmədən qəbuldursa, onda nə üçün əhli-sünnət öz dini mərasimlərində bu qrup insanları da salavata daxil edirlər?


lia.az



Şərhlər

 
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Banner

Sizin Reklam Burada

------------------------
------------------------

En Son Yükləmələr

Baqir Mənsuri - Qurbanın olum Abbas
Baqir Mənsuri - Məhərrəm rozəsi
Baqir Mənsuri - Həzrəti Əbəlfəz
Vasif Vəsfinur - Xanım Zeynəb
Vasif Vəsfinur - Əbəlfəz
Kamran Fərat - Vətən marşı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayinın duası
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayının savabı
Hacı Eldayaq - Rəcəb ayında oruc olmaq
Hacı Samir - İmam Əli (ə) qızını Ömərə veribmi
Hacı Samir - Qiyamətin peşmançılığı
Hacı Samir - Bəni İsrail
Hacı Ramil - İnsanın batini və zahiri
Hacı Ramil - İnsan öləndən sonra
Hacı Ramil - Həsəd
Hacı Zahir Mirzəvi - Günahlardan yoruldum
Hacı Zahir Mirzəvi - Ağlama ey nuri eynim
Hadi Kazemi - Kərbəladır vətənim
Hadi Kazemi & Rza İgidoğlu - Su görəndə
Mamed Sadiq - Həzrət Əli
Mamed Sadiq - Hüseynim deyərəm
Mamed Sadiq - Gözlədiyim vardı mənim
Hacı Şahin - Coun
Hacı Şahin - Arzu və dua
Hacı Şahin - Allahın rəhminə sığınmaq
Hacı Sahib - Novruz Bayramının namazı
Hacı Sahib - Novruz Bayramının duası
Hacı Sahib - Novruz günü İslamda
Hacı Eldayaq - Bəhlul Danəndə və Harun ər Rəşid
Hacı Eldayaq - İmamın alimlərlə bəhsi
Hacı Eldayaq - Allahın qüdrəti
Hacı Eldayaq - Ana haqqı
Hacı Eldayaq - Ağlamaq
Hacı Sahib - Şəhidin haqqı
Hacı Sahib - Şəhidliyə şövq
Şəhidlik haqqında
Hacı Sahib - Şəhidlər haqqında
Fizuli Fəzli - Cəfəri Sadiq
Əbu Bəkr Cayır - Zeynəbim
Əhli-Beyt qrupu - Can Zeynəb
İntizar qrupu - Can Hüseynim
Heydəri Kərrar qrupu - İmam Rza
Hacı Sahib - xanım Zəhranın təkvini vilayəti
Hacı Sahib - Xanım Zəhranın şəfaəti
Hacı Ramil - Zəhracan
Elşən Xəzər - Ya Zəhra
Hacı Samir - Xanım Zəhra buyurur
Hacı Şahin - Xanım Zəhraya təvəssül
Vasif Vəsfinur - Zəhradadır dərmanın
Vasif Vəsfinur - Allah Allah
Vasif Vəsfinur - Əli oğlu Həsən
Vasif Vəsfinur - Qara zindanlara qardaş
Hacı Əhliman - Namaz qılanın ictimai vəzifəsi
Hacı Əhliman - Azanı gözəl səsli biri oxumalıdır
Hacı Əhliman - Hicablı xanım facebookda
Hacı Əhliman - Dindarın ailədə rəftarı
Hacı Əhliman - Geyiminizə fikir verin
Vasif Vəsfinur - İnsan bilə bilməz
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ağa Maştağalı Tərlan Maştağalı - İmamət tərəfə
Ammar Halwachi - Haydar
Hacı Zahir Mirzəvi - Əbəlfəz
Hacı Mehdi Dərbəndi - Xudaya
Hacı Ramil - Bədgüman insanlar
Hacı Ramil - Ailədə kişi və qadın
Hacı Ramil - Bəlanı tezləşdirən günahlar
Kamran Fərat - Zeynəb
Hacı Sahib - Yeni ili qeyd eləmək olar?
Muhəmməd Nardarani - Ya İmam Zaman
Muhəmməd Nardarani - Məzlum Həsən Əskəri
Badi Kubə - Ey vay Ruqəyyəm
Zühur İlahi nəğmələr qrupu - Gəl anacan
Dönməz Nuri Pərvin Quluzadə - Ya Hüseyn
Vasif Vəsfinur - Tərəfdarı-Hüseynəm
Vasif Vəsfinur - Ruqəyyə
Vasif Vəsfinur - Muxtaram
 

Təqvim

«    Aprel 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Quran Dinlə

Eşq Vilayəti

Banner

Hicab bağlamaq dərsləri


--------

--------

--------

--------

--------

--------

--------

 
 
Created by Donamor